Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 36 af 36

Emner: Hækling for børn og nybegynder

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har lige læst, at der er nogen, der bruger 3 luftmasker til at vende med i stangmasker, dobbelte- eller flerdobbelte stangmasker. Jeg vender altid med 2 luftmasker. Undtagen ved kædemasker, fastmasker og halve stangmasker, hvor jeg vender med 1 luftmaske. Det fungerer da fint hos mig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    16 Sep 2009
    Geografisk sted
    Lige i midten af Jylland
    Indlæg
    33
    Jeg har prøvet med både to og tre luftmasker, når jeg vender i arbejde med dobbelt stangmasker. Tre luftmasker resulterede i et underligt lufthul, synes jeg. Det virkede, som om det hele blev for løst. Så prøvede jeg med to, og det blev meget pænere og mere fast at se på.

    HTHS

  3. #33
    klasus Gæst
    Links er og bliver noget bæ......... UNDTAGEN NÅR DE VIRKER .......

    Desværre ender linkene i denne tråd blindt - hvilket betyder, at vi skal på arbejde - slette alle tråde med blinde link.

    Men her er et link der virker:

    http://www.garnstudio.com/lang/dk/skole/hekle_index.php

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der fjernet døde link
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300
    jeg har købt bogen Amigurumi af Annie Obaachan

    http://www.saxo.com/search/search.as...word=amigurumi

    det er små hurtige projekter, og de ser ikke så kompliceret ud. måske ville det være noget for din niece ?

    man kan også få hæklenåle i mange udgaver, jeg har set nogle, som er regnbuefarvet, da jeg var på håndarbejdsmesse i fredericia. de var super flotte, og dem ville hun helt sikkert falde for :-)
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    02 Oct 2009
    Geografisk sted
    Ærø
    Indlæg
    39
    Jeg lærte at hækle karklude :-) synes det er et godt sted at starte for det er et overskueligt arbejde - og man kan få dem rigtig fine med picotkant :-) og at Tælle er den eneste måde at være sikker på man har samme antal masker - og når man kun skal tælle til 30 så er det også overskueligt :-)
    desuden holder jeg meget af karklude (og små køkken-håndklæder) der er hæklet i bomuldsgarn - i en farve der matcher mit køkken :-)

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •