Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 36

Emner: Hækling for børn og nybegynder

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hhzh

    Hej Allesammen

    I får lige et lille hurtig piv fra mig, men mener at jeg kan huske at nogen søgte små bamser el. hvad det nu var og fandt lige dem her, i min rodekasse. *G*

    http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=114067

    Kan I have en god dag.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet vyrog

    Nøj... Bare lidt trist, at det er så svært at læse teksten <--- hov, det var kun det første billede, som var et problem

    Min ene bamse skal KLART have en hat
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Mariane

    Åh hvor er den elefant og bamse nuttet.

    Tak for linket, der er jo mange sjove ting på den side bla. synes jeg de hæklede engle som er lavet på gammeldagse klemmer er sjove.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet MarieG

    Jeg kunne egentlig godt tænke mig at lære at hækle sådan rigtigt. Jeg begyndte engang på et sjal (meeeget optimistisk ), men kom ikke så langt.
    Jeg kan det helt basis, men kunne godt tænke mig en trin for trin vejledning udi hæklingens kunst. Det skal jo så siges at jeg slet ikke kan forstå en hækleopskrift, men det kunne jeg måske lære ved jeres hjælp
    Har jo set nogle af jeres hæklede tøjdyr, og kunne rigtigt godt tænke mig at kunne lave sådan nogle
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet mpindstrup

    Jeg vil da gerne hjælpe dig i det omfang det er muligt.
    Nu bor vi et stykke fra hinanden, men jeg har faktisk en super bog hvori man kan se basistingene. Greb om nålen, masker osv er fotograferet.

    Hvis du har en stor indbakke, kan jeg scanne noget af det ind og sende. Hvis du vil have læren siddende ved siden af så send mig lige en PB, jeg har faktisk en mulighed i morgen og selfølgeligt senere.

    Hilsen en anden Marie

    Nu skal jeg til at lave dyr i Nålefilt!!! Så det kan være jeg skal have hjælp den anden vej!
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet MarieG

    Iih hvor er det sødt af dig Jeg har en stor indbakke (tror jeg nok), så ville da blive meget glad for lidt billeder. Jeg kan ikke imorgen, men måske skulle vi begge bare prøve uden hinanden, og hvis vi er helt umulige, kan vi jo mødes en dag Hjælper ihvertfald også gerne dig med nålefilten
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #27
    JanneKis Gæst
    Hey - jeg har en bog liggende som pdf-fil
    Jeg kan sende den til dig - hvis jeg får din mail
    Der er nemme opskrifter og billeder af hvordan man laver de forskellige masker

    Var det noget?

    Knus JanneKis

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    hejsa
    jeg er nybegynder i hækleskole bogen. jeg kan ikke hitte ud af de der vendemasker i muslingemønsteret.... hjælp?
    tror osse der er en fejl i bogen, da den knopmønster trøje ikke er afbilledet men billedet ligner alm stangmasker, lidt en skam min datter synes jeg skulle lave den til hende. knus heidi73

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    28 Aug 2009
    Geografisk sted
    Frederiks v. Karup
    Indlæg
    3
    Hej nu når der er gang i nybegynder snakken, vil jeg gerne spørg om der er nogen der kender en god opskrift eller likn til free form hækling/strik?
    Venlig hilsen
    conniea

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    28 Aug 2009
    Geografisk sted
    Frederiks v. Karup
    Indlæg
    3

    Free form hækling/strik

    Hej
    nu når der er gang i nybegynder snakken, vil jeg gerne spørg om der er nogen der kender en god opskrift eller link til free form hækling/strik?
    kunne godt tænke mig at prøve at lave et sjal, men kan ikke rigtig komme i gang.

    Venlig hilsen
    conniea

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •