Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Juleidébanken tilbyder...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Juleidébanken tilbyder...

    ...fælles opsamling af idéer i.f.m. julen.

    I dette forum opfordres du til at...

    *oprette emner, hvis du har/får gode idéer, som andre kan få glæde af i juleforberedelserne.

    *oprette emner, hvis du står og mangler en god idé til julen, som ikke allerede er debatteret eller ligger i downlod: http://www.rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=32

    *give dit besyv/dine idéer til kende, når noget efterlyses.


    Juleidébanken blev til i starten af året, 2007.

    Jeg er redaktør på Juleidébanken og fik den hyggelige betegnelse "Julemor", som følger mig året rundt i min signatur. Det betyder, at du er velkommen til at sende mig en pm, hvis du er i tvivl om noget i dette forum - og jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig, så snart jeg kan afse tiden.

    Emnerne skal du ikke gå og gemme på året igennem for først i sidste øjeblik at dele dem med alle os andre (hvis de da ikke er glemt til den tid...). Emnerne er velkomne 365/366 dage om året i alle 24 timer af døgnet - ligesom du til hver en tid kan kigge dig omkring i de eksisterende emner og/eller download.

    Som redaktør bidrager jeg også med opstart/opfølgning af emner og samarbejder med Admin omkring download.

    God fornøjelse!
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt, så kan vi ses hvordan det foregår herinde...(qrw
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Til glæde for en spørger (og måske andre), trækker jeg lige emnet her frem. Så er det måske ikke længere så mystifistisk, at jeg snakker om jul i juni (50)
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Jeg mangler ideer og opskrifter til julepynt jeg selv kan lave både alene og sammen med min dreng. Ved ikke om det er placeret helt korrekt???
    Kig gerne forbi min blog

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ikke helt - men det er iorden nu Se her: XXXXX

    Har fjernet linket 26/-10, da det ikke længere virker
    Sidst redigeret af Zep : 26-08-2010 kl. 16:11 Årsag: Fjernet dødt link
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så har vi taget hul på et nyt år - også i Juleidébanken Derfor er det på tide at opfriske, hvad forummet tilbyder - ikke mindst til en masse nytilkomne på Rokken Rul op i toppen og læs.

    2008 blev det første fulde år med Juleidébanken. I mine øjne havde mange glæde af den og det håber jeg også vil være tilfældet i år. Brug den allerede nu. Måske ligger der allerede gode idéer, du kan hygge dig med at få parat allerede i januar eller du har måske idéer fra den forgangne jul, som du ikke havde tid til at dele med andre sidst på året.
    og Julemor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Må mit lille hjemmehæklede kræmmerhus gerne være her? Det er nogle år siden, at jeg hæklede det og det har overlevet en juletræsbrand for nogle få år siden. Det er hæklet i 100% bomuldsgarn.

    Juleting og gaver 001.jpg
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #8
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Ikke helt - men det er iorden nu Se her: http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=12019


    Dette link virker heller ikke hos mig.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Heller ikke hos mig. Måske det er nisserne der er tidligt ude.
    Varmt Knus & Kram.


  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg skal ikke kunne sige, om det er nisser eller en tidligere administrativ oprydning, der gør, at linket et "blindt"/ikke virker. Men måske kan I så istedet bruge bl.a. denne tråd, som ihvertfald ligger i Juleidébanken: http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=12277

    Derudover er idéer arkiveret oppe i "Tips og Opskrifter": http://rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=218

    og Julemor

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •