Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567
Viser resultater 61 til 64 af 64

Emner: Kan du kunsten at kniple eller lave orkis

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    10 Jul 2010
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    70

    knipling

    Hej
    Jeg knipler også en del er ikke så god til selv at starte på tingen, men er med i en klub i hjørring vi kalder sysselstedet, hvor der er en masse dejlige damer der kan mange forskellige hånder arb så vel nye som gamle, og hvis man ikke kan finde ud af et eller andet er der næsten altid en eller der kan hjælpe, der har jeg fået megethjælp.
    lige nu knipler jeg en dækservit som sikkert bliver til at ligge på en bakke for ved ikke lige om jeg har tålmodighed til 6 af slagsen den er med tulipaner og jeg syntes det er noget af det flottes jeg har lavet.
    Jeg er også startede på en dåbskyse men da jeg ikke er så god i nu går det lidt langsom, men håber at den bliver færdig til der er nogen der skal bruge den.
    Hilsen Koldste50

  2. #62
    my1 Gæst
    Hey
    Jeg vil rigtig gerne lære det , og vil gerne være med i en klub...

    kæmper med orkis hver dag , men gå i stå når jeg skal samme flette til en ny blomst ...
    hilsen my1

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    12 Jan 2009
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    9

    Smiler

    har orkeret i mange år, men holder mest af at lave småting - nisser, hjerter,juletræer osv det er hyggeligt og når man først har lært at lave knuder og picoter så går det som en leg

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    29 Jul 2012
    Geografisk sted
    valby
    Indlæg
    1
    Hej. Jeg har selv haft dette problem, men så var der en sød dame der viste mig hvad jeg gjorde forkert. Jeg bandt knuden på den forkerte tråd.
    Hvis du binder knuden omkring den tråd hvor skytten er på, skal det nok lykkes.
    Ellers er der en masse på youtube hvis du søger på tatting



    Held og lykke

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •