Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 45

Emner: amagergarn, FÆRDIG hurra

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119

    amagergarn, FÆRDIG hurra

    hej

    Jeg skal til at sy et billede af en god ven, der næsten lige er død, til hans 3 børn, og skal i den forbindelse bruge en del amagergarn, ikke ret meget af hver tror jeg. Det er et billede, hvor han og børnene sidder sammen, jeg har lavet det om til korssting.

    Er der nogen der ligger inde med følgende numre, som jeg evt kan købe.

    Da det drejer sig om 21 farver, har jeg desværre ikke råd til at købe hele dukker, billede af far og 3 børn kommer til at måle ca 26 * 16cm, så derfor tror jeg at der højst skal bruges 1/4 -½ dukke af hver, jeg syr med 2 tråde.

    Farvene jeg mangler er:
    372, 543, 612, 640, 644, 647, 648, 819, 822, 839, 840, 841, 3023, 3031, 3032, 3033, 3087, 3371, 3770, 3782, 3866,

    Der skal bruges 4 farver mere, men dem har jeg.

    Jeg vil gerne glæde disse børn, som alle er under 13, og deres mor med denne gave
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Jeg er lidt i tvivl, brodere ikke selv, men amagergarn er det lig med dmc garn? for det har jeg noget ligende af.

  3. #3
    Tina Gæst
    Kan desværre ikke hjælpe dig med garn.

    Men jeg syntes det er rigtig sødt af dig, du laver en sådan billede til de efterladte.

    Jeg vil ønske dig held og lykke med dit broderi.

  4. #4
    Anni Gæst
    jeg har en del liggende, kigger efter det i morgen

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    En rigtig god ide... går mine gemmer efter..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119
    aaaaahej Anni og Hunduld

    1000 tak, fordi I vil kigge efter garnet
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


  7. #7
    hobbyisten Gæst
    Hej Tico

    Så fik jeg gravet lidt, og har da også fundet det du skal bruge, der var et par enkelte farver jeg ikke havde i rester, men du får dem alligevel til det gode formål.

    Så jeg er klar med alle farver undtaget 612, som Rita havde, og så findes 3087 ikke, men jeg regner med det er en skrivefejl, så jeg har pakket 3078 ned sammen med det andet.

    Nu mangler jeg kun lige en adresse, så ryger det afsted, jeg vil blot gerne have at du viser det færdige resultat her på rokken, nå du er færdig, med mindre du syntes det er for personligt.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •