Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 41

Emner: Tusindfryd

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet mita

    Nej jeg går endnu ikke på kursus, vi er en pige klub der samles hver mandag, og laver forsakellige hobby`s iblandt dem er der 2 der kan kniple og de er ved at lære mig det, det går efterhånden godt, nu kan jeg da se når der er lavet fejl, men jeg kan kun 3 slags slag endnu, men jeg finder det spændende, og det er ikke så hårdt ved hænderne.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet bagger

    Hej Confotoria

    Kom nord på et par dage, så skal jeg lære dig at kniple, eller også kan du få det kniplekursus jeg har
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet SusanneDue

    Jeg er ny herinde kun et par dage gammel.

    Jeg kunne godt tænke mig at få at vide om hvordan man går ind i de andres for at se hvad de har liggende inde som billeder og opskrifter , er mest til knipling og orkis. Så jeg ville blive meget glad hvis der er nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af siden, jeg vil også gerne ligge mine ting ind men jeg har ikke så meget knipling endnu , og så er det lige hvordan jeg også skal gøre det.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    Der er ikke noget "sted" hvert medlem har noget liggende. Billeder af vores forskellige ting ligger i indlæggene rundt omkring. Hvis der er noget du er i tvivl om skal du endelig bare spørge, men måske er det bedst at du opretter et nyt emne istedet for at spørge i en tråd om julepynt *SS* - du vil nok få flere svar så. Der er en funktion herinde hvor man kan se det nye der er kommet til siden man sidst loggede på, og vi er mange der sortere med hård hånd - ellers kan vi simpelthen ikke nå det hele *SS*

    Men - velkommen til endnu engang.

    Mange hilsner Dorte

    PS - glemte lige - hvis du klikker på "portal" øverst oppe og så derefter ude til venstre under downloads - hent filer - så vil du komme ind til hvor vi har alle opskrifterne liggende..._________________
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet SusanneDue

    Jeg har nogen opskrifter på juleophæng , til juletræet , jeg har trommer , og små nisser. Bare skriv hvis det falder i jeres interesse.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Møbjerg

    Hej hvis der er nogen omkring Odense, der gerne vil være sammen om en kniple klub, kan vi måske finde ud af noget sammen, jeg vil også gerne hjælpe nye knipler igang, jeg kan træffes på kate-nilsen@ofir.dk
    Hilsen Kate
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    Da jeg startede til knipling havde jeg forelsket mig i en kniplet juleengel, jeg gerne ville lave. Men jeg var nødt til lige at lære de grundlæggende knipleslag først

    Nogle af de obligatoriske ting jeg skulle igennem var to bogmærker. Bogmærket til venstre har "lærredsslagspletter" og det til højre "halvslagspletter". De var lige til at gå til og ikke særlig svære at lave, men tog alligevel ca. 5-6 timer pr styk.

    Englen, som jeg lige er blevet færdig med var temmelig meget vanskeligere at lave. Bl.a fordi det mønster jeg havde fundet i en kniplebog var meget mangelfuldt. Heldigvis er min kniplelærerinde meget garvet, og hun kunne gennemskue hvordan den skulle laves.

    Alle tre ting er kniplet i hørtråd og til englen er der også brugt en guldtråd.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (13,3 Kb, 4 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (12,7 Kb, 5 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Hvor er den engel smuk, hvor store er den egentlig 10 cm ?
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd


    Den er 5 cm fra hoved til bund og 9 cm fra vingespids til vingespids...
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet olivia

    aj, hvor er hun skøn...
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •