Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 41

Emner: Tusindfryd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    Lige startet med knipling - julepynts mønstre søges

    Jeg er lige startet til knipling sidste tirsdag og det ser ud til at det bliver min næste dille! Lige nu er jeg igang med at afslutte de indledende øvelser og næste gang har jeg fået lov til at gå i gang med noget jeg selv vælger. Jeg har fundet de sødeste kniplede engle i en julebog fra Moravia. Dem må jeg bare igang med.

    Igår var jeg og en veninde på tur til Langtved Gaardbutik ved Sæby, Nordjylland - det var da som at komme i kniplehimmelen... Hold da op hvor fik jeg købt meget godt. Bl.a hoveder til en masse engle. Jeg regner med at sådan et sæt hjemmekniplede engle vil gøre lykke som julegave hos de ældre i familien.

    Er der ellers nogen der har nogle gode mønstre på julepynt?
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet

    Der er vist ikke mange kniplefolk herinde.

    Jeg har efterlyst monteringsbøjle i hjerteform til et ophæng, min mor er ved at kniple, lagde du mærke til om de havde sådan nogle i gårsbutikken? Ellers må jeg selv derhen i næste uge, hvor jeg har tre dages ferie. (Skal dog lige raskmeldes først).

    Kan sikkert ikke komme afsted uden manden, der hele tiden siger. "Hvad har du nu købt" Og jeg vil altså SÅ gerne købe garn til et kaunisjal
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    Jeg så ikke nogen hjerteform, men de havde godt nok meget

    Jeg tager måske derned igen tirsdag formiddag - skal du køre med, så slipper du også for manden *G*
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Sørig

    Det var jo noget af et tilbud, rokkeveninderne reder os fra vores grusomme mænds vagtsomme øjne.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet misseline

    ja jeg er også ret ny udi knipling.

    gik på aftenskole 2 sæsoner for ca 12 år siden . desværre har jeg ikke udøvet det efter det. så det meste er gået i glemmebogen. og mit arbejde har ligget lige siden, men så i søndags var jeg til kniplemesse i Slagelse, så det gamle arbejde blev taget af pladen og så vil jeg starte på ny. er heldig at have flere i min omgamgskreds der kan det. Min mand som er handicappet , har også fået lyst at prøve, selvom han ikke kan bruge venstre arm ret meget.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet anja

    var der ikke nogle mønstre med jul i hendes verden i denne uge??? mener altså det var der jeg så noget.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet mita

    Hej alle sammen
    jeg er ny, meget ny i knipling, men jeg søger et mønster på en hestesko, den skal gå rundt, jeg har set et hvor der er lavet noget i bunden.
    håber at i ved hvad jeg mener, jeg betaler gerne for det.
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet confotoria

    Tusindfryd, går du på kursus for at lære det, jeg kunne så godt tænke mi at lære...
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    Ja, jeg så en annonce i avisen for Uggerby Husflidsskoles kniplingshold, og fluks meldte jeg mig til. Jeg har nu ikke meldt mig til her i foråret, da jeg ikke kunne få det til at passe med tiden.
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dorthe

    jeg fornemmer der nu er ved at være en del herinde der knipler .. men nu har jeg flere gange oplevet at den enkelte hun/han er mere eller mindre alene ... så ... skulle vi ikke lige efterlyse kniplerne
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •