Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 23

Emner: Asha

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    Det ser spændende ud.
    Har du nogle projekter i tankerne du kunne tænke dig at lave???
    Aftenskole som de øvrige taler om er en god ide, man lærer meget der og kan få svar på spørgsmål der lige dukker op.
    Kan ikke kniple men har gået til syning et par sæsoner.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Asha

    Det er min store plan at lære at kniple tønder- eller andre, for folkedanserne, "tidsrigtige" kniplinger.. Jeg danser selv (er en del af det 4. bedste par i Dk og med på det til DM sølvvindende hold) og min mor er danser og "dragtdame" på Fyn. Det kunne jo være lidt sjovt at have ens egne kniplinger på kysen.. Jeg har sendt min mor, Ketty, en invitation til at komme og være med her.. Hun er dygtig til at forklare håndarb. pr telefon.. Har brugt hende som "hotline" en del gange! Men hun kan ikke kniple så måske skal jeg lære hende det en dag

    Jeg ville hjertens gerne gå på et kursus men det er lidt svært når jeg arbejder i et center med lange åbningstider.. Men jeg har fundet et par steder hvor jeg kan henvende mig..

    Glemte lige at fortælle Mette at den blå knipling jeg var i gang med på billedet virker udemærket som pinderholder Se hvor "professionelt" det ser ud nu..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (17,7 Kb, 4 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Mette

    Nej altså ..... sådan en knipling er da for fin som pindeholder, men jeg kan godt se, at den jo lige præcis udfører funktionen. Den minder også om den hæklede kant jeg forklarede. Tlk. med pindene, håber du får stor glæde af det.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Asha

    Jeg er i gang med et prøvestykke fra den bog Bagger omtaler.. Faktisk var det den der startede det hele.. Jeg var i en boghandel og de havde ikke en eneste bog om knipling, så jeg spurgte efter dem og fik en udskrift med den på.. Så jeg ringede til min mor og sagde at den ville jeg gerne have i julegave.. Og da havde jeg ikke engang set den endnu..
    Men det var den jeg faldt for da jeg kiggede den kæmpe bunke bibliotekbøger jeg har slæbt hjem igennem efter begynderkniplinger, så det var nok ikke helt galt, men det kan jo være jeg skal ønske mig bog nr. 2 istedet for..

    Og jeg har lige fundet den Eternellen som der bliv snakket om tidligere.. Ser frem til at prøve den!
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet eg

    Du kan rolig tage på arbejde - Posten bringer normalt ikke pakker ud om lørdagen til private.

    Sorry
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Asha

    Jeg modtog pakken den anden dag.. Eller det vil sige kæresten gjorde.. og var så fræk at skrive mig en sms som jeg fik i det jeg kom på arbejde.. Tro mig det var meget tæt på jeg havde vendt cyklen og var kørt hjem igen..
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    De skal altså lære ikke at gøre sådan noget de mænd!! *G* Tillykke med pindene.
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Mænd altså .......
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Misja

    Hvor er han sød og dejlig. Han tænker meget på dig. Ved hvor meget det betød for dig at få den pakke. Og så ville han vil også gerne have du havde noget mere at glæde dig til at komme hjem til.
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Asha

    Tak til Misja for de pæne ord. Jeg skal lade dem gå videre
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •