Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Kniplet diadem

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kniplet diadem

    Inspireret af Puskrams smukke strømpebånd, kom jeg lige i tanke om, det diadem, min svigermor kniplede, til min datters bryllup.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    Det er dæleme skønt at der er en smule gang i knipleforumet *S* Er der ikke andre der har noget de vil vise frem?

    Jeg bliver selv færdig med en engel i morgen, så den kan I også glæde jer til.
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet avj

    det lommetørklæde som er på billedet ligner meget et, min mormor lavede til mig da jeg blev konfirmeret og som jeg gav til min datter da hun blev gift her i september.
    Jeg skal se om jeg kan huske at få lavet et billede af det._________________
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    Jamen så skynd dog at melde dig til en husflidsskole el. lign. Jeg startede her i september, og har allerede lavet et par småting. (Reminder til mig selv - få det dog lagt herind!!! )

    Det er slet ikke så svært og uoverskueligt som det ser ud ved første øjekast. Når man har lært grundslagene kan man faktisk lave ret mange flotte ting.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet avj

    hvilket garn er det bedste at bruge? feks hvad er det for noget garn der er brugt til diademet i første indlæg?
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tusindfryd

    avj skrev:
    hvilket garn er det bedste at bruge? feks hvad er det for noget garn der er brugt til diademet i første indlæg?


    Ohhhh - som min kniplelærerinde sagde til mig sidste tirsdag med hævede øjenbryn og fast stemme:

    "Det hedder ikke garn - det er tråd!"
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet lonse65

    Vil gerne have lov til at sige til dem som godt kunne tænke sig at lære at kniple,men syntes det ser meget svær ud,min bedstemor sagde til mig kan du tælle til 4 kan du også lære at kniple.Så jeg er begyndt at lære at kniple,og det er utroligt spændende og ikke så svært som jeg troede.Så til jer der ikke tør vove pelsen,prøv og i vil blive bidt af det.
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •