Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 59

Emner: Tæppe i Rippleeffekt !! Med nyt billede 3. april.

  1. #31
    krumme Gæst
    Hvor ser det godt ud, TinaJeg synes også farverne er rigtig flotte sammen. Det skal nok blive et smukt tæppe

  2. #32
    Tina Gæst
    Tak skal I have

    Jeg havde også mine kvaler med farverne, da de skulle vælges og bestilles.
    Det er jo ikke til at se, om de overhovedet passer sammen, men som du skriver Nette, engang imellem må man tage nogle chancer.
    Selv da jeg havde modtaget garnet og kunne holde det op mod hinanden var jeg i tvivl om, om de ville passe sammen.
    Men jeg synes faktisk, at det ser rigtig godt ud med de 3 farver sammen, men som før skrevet er de lidt lysere 'IRL'.

    Du må da igang med tæppet - så kan du måske nå at overhale mig inden om

  3. #33
    Eaonline Gæst
    Hej Tina

    Er lige nysgerrig efter at høre, hvordan det går med tæppet.

    Er det blevet færdigt, eller har du puttet det i skammekrogen...

  4. #34
    Tina Gæst
    Hej Eaonline.

    Jeg er ikke nået ret langt .......
    Det er ikke lagt i skammekrogen - jeg har bare strikket varmestuestrik i stedet for.
    Det kommer nok frem en dag

  5. #35
    Eaonline Gæst
    Det er så helt i orden.

    Jeg kender udenmærket selv til projekter der bliver overhalet indenom af andre mere spændende ting.

    Men når du en skønne dag bliver færdig, glæder jeg mig til at se resultatet

  6. #36
    Tina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ingeborg Se meddelelser
    Jeg er også nysgerrig

    Ja det ved jeg du er ......

    Men der er pt rimelig meget stilstand i mit tæppe

  7. #37
    Tina Gæst
    Der er stadigvæk stilstand i tæppet

    Har haft det fremme og se på det rigtig mange gange, men jeg syntes ikke rigtig lysten til at hækle det er der

    Jeg har faktisk tænkt meget seriøst på, at trævle det op, og så hækle det på den korte led i stedet for..... ell. måske endda lave oldemors firkanter af garnet til et tæppe
    Jeg er bare lidt i tvivl om, hvordan jeg skal hækle alle firkanterne sammen uden der bliver en 'kedelig' kant.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Man kan altså godt sy det sammen også sådan et tæppe.

    Men hvis du hækler det sammen, så kommer der kanter på den ene side, men ikke på den anden..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    Nette Gæst
    Tina, du kan også snuppe det samme tæppe, som Vandhundens og så lade farverne blande sig, i de forskellige størrelser.
    Hmm, prøv at se her http://markno.blogspot.com/search/la...%A6kle-mystery under lektion nr. 6.
    Jeg har set et helt tæppe sådan, kan bare ikke lige finde linket, men de så brand godt ud. Også fordi du har forholdsvis få farver at gøre med.

    Nette

  10. #40
    Tina Gæst
    Wouw - det ser godt ud, sådan et tæppe tror jeg godt jeg kunne finde på at lave.
    Tak for tippet Nette

    Kom du nogen sinde igang med et tæppe i Rippleeffekt ?

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •