Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Reklame på rokken

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Reklame på rokken

    Jeg tror det lige er på tide , at opfriske

    OBS !!!!

    Det er altså ikke tilladt at lægge reklame ind for sit eget firma her på rokken.dk

    Rokken skal ikke blive en reklame søjle.

    Vær venlig at overholde det..

    Jeg begynder at give advarsler, efter 3 advarsel, så får man karantæne fra rokken.dk
    Rettelse den 10-2 2008 : Man bliver udelukket for rokken.dk for bestandig.

    Vil du gerne reklamer for dit firma, så kontakt hundeuld , der er betalende muligheder
    Sidst redigeret af hundeuld : 28-03-2012 kl. 08:34
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er et lidt kringlet emne der her er oppe... Men når man læser vilkår for anvendelse af rokken er der jo nogle retningslinier der er sat af admins på rokken, og retningslinier er der nød til at være på et forum for at det kommer til at køre. Hvad må man og hvad må man ikke.

    Man må godt:Hvis man feks. siger at der er en rokker der mangler en opskrift og en anden rokker ved hvor den ligger, så må man gerne linke til den opskrift fordi den netop er håndarbejds relateret.

    Man må ikke: Ligge sin hjemmeside som link i et indlæg, da rokken da ender som en stor reklame. (Det vil også være med til at ødelægge salg af bannerpladser for hvorfor betale for en reklame, når man kan få den gratis???) Rokken er nød til at have indtægter for at rokken kan spinde og det er jo så det der gør at vi brugere GRATIS kan bruge rokken

    Man må gerne:Skrive min hjemmeside ligger i min profil.
    Sidst redigeret af hundeuld : 28-03-2012 kl. 08:35
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Der er da et utal af andre muligheder for at sælge og købe ting og sager på nettet.
    Man kan da vist også blive FOR magelig og skal ha' det hele serveret på et sted.
    Jeg vil da så absolut foretrække at Rokken forbliver et sted som jeg kan forbinde med min kreativitet og skabertrang.
    Det er rigtig dejligt at have dette forum med alle disse dejlige eksperter, der gerne giver deres viden videre, når man selv er lige ved at gå for tabt.
    Lad os for guds skyld ikke blande for meget andet ind i det. Ja og da vel egentlig heller ikke Gud.. !!!
    Uldvarm hilsen fra Miira

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •