Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: glemt kursus.

  1. #1
    Britta S Gæst

    glemt kursus.

    Piiiiiligt. I sidste uge blev jeg ringet op af Kirsten Valentin Jensen, som underviser i knipling på AOF i Slagelse. De savnede mig.
    Så havde jeg gu'hjælpeme glemt at jeg havde tilmeldt mig et kursus i knipling. De var startet den 16. jan.
    Så I kan tro,,at jeg fik fundet mine kniplesager frem. De har ellers ligget gemt godt af vejen, siden oktober, hvor jeg gik i stå midt i et julehjerte. Der var noget på hjertet, som jeg ikke kunne få til at se ordenligt ud.
    Det kan jeg så nu efter lidt kyndig vejledning ved mit første fremmøde i eftermiddags. Så i morgen skulle jeg gerne kunne fremvise et færdigt julehjerte.
    Jeg tilbragte 3 hyggelige timer i selskab med 11 knipledamer, som alle var noget mere erfarne end mig, men de tog pænt imod mig, og jeg glæder mig allerede til at skulle afsted i næste uge. Jeg er klar til at lære mere. Og til at komme i gang med noget, som ikke har med jul at gøre. Det er ikke lige sæson for julehjerter nu.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kuren består i en afsyring med en kraftig gang eddikesyre, så er du frisk igen... og husker som en 90 åring

    Glæder mig til at se hvad du får ud af det kursus..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Ulla P Gæst
    At gå til knipling er hamrende hyggeligt og spændende.

    Rigtig god fornøjelse.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Heldigt hun ringede - er der nogen grund til at starte ud med julehjerter, kan det ikke bare være hjerter ? Rigtig god meditativ fornøjelse
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  5. #5
    Charitas Gæst
    Det var da godt du blev gjort opmærksom på du havde glemt det så du kan lære en masse glæder mig til at se hvad du får lavet på kurset

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •