Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Angorauld

  1. #11
    Ulla P Gæst
    At spinde på håndten kræver, at man har en vis højde - ellers kan man ikke få optimalt spinn på tenen - og man skal hele tiden spole op.

    Så jeg kan godt forstå, at en 3.klasse.pige ikke kan se 'lyset' med dén slags spinding.

    Den kan slet ikke sammenlignes med det, at spinde på en rok.

    Det bliver du bidt af, hvis du prøver det.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    28 Sep 2007
    Geografisk sted
    Bramming
    Indlæg
    67
    Hmmmm det må jeg overveje en gang, men der er ikke lige overskud til flere nye hobbyer for tiden.
    Jeg skal til og passe på at jeg ikke går i gang med for mange nye ting på en gang. Så kan jeg gå og næsten blive helt stresset af at jeg ikke når at komme videre med alle mine projekter, og lige nu gælder det at få strikket det babysæt færdigt, som jeg er i gang med...... Jeg er i gang med lufferne, og de der strømpepinde driller mig lidt

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Nu har jeg prøvet at spinde angoraulden som den er, men jeg er ikke skrap nok til at spinde endnu, kunne slet ikke styre det. Jeg prøvede at karte lidt af ulden det gik bedre. Nogle gange tænker jeg bare man ikke havde et job og skulle passe, for jeg har lyst til at lave alt muligt håndarbejde, for det er spændene og det er helt vildt at man kan lave sit eget garn, men det tager tid.

  4. #14
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Snuggi Se meddelelser
    Hmmmm det må jeg overveje en gang, men der er ikke lige overskud til flere nye hobbyer for tiden.
    Jeg skal til og passe på at jeg ikke går i gang med for mange nye ting på en gang. Så kan jeg gå og næsten blive helt stresset af at jeg ikke når at komme videre med alle mine projekter, og lige nu gælder det at få strikket det babysæt færdigt, som jeg er i gang med...... Jeg er i gang med lufferne, og de der strømpepinde driller mig lidt
    En ringe trøst - du er ikke ene om at være uvenner med strømpepindene.

    Nå, men du råber bare højt herinde, når du engang får tid og overskud - så er der mange, der gerne vil hjælpe dig med at lære at spinde.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •