Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Som bondekonen må man indimellem slagte

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Som bondekonen må man indimellem slagte

    bondekonen:
    Som bondekonen må man indimellem slagte, også nogen gange noget (eller nogen!) man holder af.

    Denne gang går det dog kun ud over en højt elsket trøje som jeg strikkede da jeg ventede den datter der nu er 12 år (og krop-umulig med jævne mellemrum). Jeg har næsten boet i den trøje indtil den blev så slidt så den havnede i "gå-ud-til-fårene-eller-havearbejdet"-tøjskabet.

    Der fandt jeg den i går, og jeg synes det var en uretfærdig skæbne for et så elsket stykke tøj - så derfor besluttede jeg at slagte den.

    Altså - i vaskemaskinen på 40 grader. I gang med saks og nål og tråd - og vupti - et nyt liv som håndledsvarmere og pynt - måske på en taske. Det er forstykkerne der er blevet til håndledsvarmere. Jeg havde troet ærmerne kunne blive benvarmere, men de var simpelthen for slidte, de kunne knap nok krympe, så jeg klippede noget af motivet ud i stedet. Jeg regner med de små stykker motiv skal have en tur til i vaskemaskinen ved lejlighed.

    1.Trøjen er nu krøbet til en størrelse ca. 10 år med en lidt underlig bred facon.
    2.Forstykkerne klippet ud. Saksen er blodig endnu.
    3. Resultatet ses her.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (16,9 Kb, 94 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (17,2 Kb, 77 visninger)
    • Filtype: jpg 3.jpg (18,0 Kb, 110 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •