Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: ang. husgvarna

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141

    ang. husgvarna

    Hej -
    Først lad mig da sige, sikke en hyggelig side jeg her har fundet ind på .Og så til mit spørgsmål?
    Jeg har lige købt en Husgvarna designer1,den er lidt brugt,for jeg ville ikke investere i en ny,da jeg aldrig har prøvet det her broderi på maskine før,men kan i kufferten med broderienheden kun finde 3 stk. disketter,mener jo ud fra hvad jeg har læst, og læst,og læst-mig frem til, skulle være 4 stk. er det rigtigt.disk 100 nr1-disk 100 nr.?-disk 100nr. 3 og disk 100 nr.4-
    Mener jo den disk 2-der skulle hede PalaceScript -mangler
    mvh. Else M

  2. #2
    Rysse Gæst
    Et stort velkommen til Rokken.dk Jeg håber vil finde dig godt til rette, og jeg er sikker på at en af sy-pigerne inden længe myldre fra med assistance.

  3. #3
    Ulla P Gæst
    VELKOMMEN Else M

    Hvor herligt du bare hopper ud med det samme. Jeg håber, du bliver en flittig bruger, for du har helt ret: her ER hyggeligt.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    23
    Hej og god aften Else M

    Du har helt ret, der mangler 1 diskette, da jeg købte min for nogle år siden fulgte der 4 med. 3 med forskellige skrifttyper og 1 med forskellige broderier.
    Så det er nok bare een fejl at den ikke er med.

    Håber du bliver rigtig glad for din maskine, det har jeg været siden jeg købte den.
    Men pas på man kan godt blive afhængig.

    Hilsen Sofie

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141

    Takker for velkomst og svar

    Hej til alle mine skønne hjælpere,og jeg kan da se jeg skal ned i byen i morgen og afhente den sidste diskette,skulle jo nødig gå glip af nogetoppe i de her summer man jo må bøde for sådan et "dyr"og Sofie det med afhængig,jeg er bange det er sket efter den første weekend her,den bedre halvdel brokker sig allerede-griner
    mvh. Else M

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •