Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 32

Emner: sjov strikke maskine

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110

    sjov strikke maskine

    Hej har i set denne side med strikkemaskine hvor man bare skal dreje rundt for at strikke. http://www.bastelundhobbykiste.de/in...d6ba5.67564184 den er da meget sjov. Jeg håber at jeg har fået sat det rigtige link ind. mange hilsner vibeke skau

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    WAUW for en skøn maskine....

    Tror det kommer højest på min ønskeseddel.
    supersine669

    carpe diem

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Så kan man speedstrikke - hvilket jeg godt kunne bruge da jeg føler mig håbløs langsom
    Varme rokke-kram
    Connie

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    197
    Hej Supersine.
    Jeg prøvede de da jeg var i Flensburg, og jeg synes bestemt ikke den er pengene værd.
    Bare min mening.
    Knus fra din ven
    Lene.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    Hej lige en kommentar til maskinen selvfølgelig er det ikke nogen alm. strikkemaskine det kan man ikke forvente, den kan bare strikke glat ligesom strikkeringene og det bliver også beskrevet, den eneste fordel er at det går hurtigere end vi skulle trække maskerne over pindene i strikkeringene. Jeg har engang købt en legetøjs rundstrikker i Rema og den virker fint og det blev rigtig pænt, man skal bare dreje rundt og det går rigtigt stærkt. Den kritik til at det ikke bliver pænt, er nok hvis man ikke bruger tykt nok garn. Men man skal jo nok tage det mest som legetøj. Jeg havde en ide om at man kunne bruge de lange strimler til at flette til et tæppe og så hæfte dem i hjørnerne med en grov garn og en primitiv knude. Mange hilsner vibeke skau.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    Hej her er et billede af min strikkemaskine fra rema mange hilsner vibeke
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    ja det er godtnok en lang rulle men den er kun 6 cm bred så det bliver nok til ideen med at flette det til et tæppe. Jeg syr nok en bred stof kant omkring men lad os nu se hvad det bliver til. Jeg er ellers stolt af mig selv det er det første billede jeg har sat ind på rokken og jeg er ikke helt klar over hvad jeg gjorde. Jeg fik et digital camera af mine børn i julegave de var vel nok trætte af at de altid skulle tage billeder for mig og sætte ind på rokken. Men det er da meget sjovt. Mange hilsner vibeke.
    Sidst redigeret af OPR1 : 23-03-2009 kl. 16:32

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fik du det færdigt Vibeke , for så kunne jeg da blive vældig glad for at se det..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Ja, den ligner mest en strikkering med drejehåndtag på.

    Jeg kunne også godt tænke mig at se dit tæppe.

    I øvrigt synes jeg, at mine strikkeringe er hurtige at strikke på. Strikketøjet vokser hurtigere end hvis jeg sidder med strikkepinde (som jeg også gør tit).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    jannie Gæst
    Jeg har sådan en her som jeg fik for nogen ¨år siden i gave fordi jeg ikke kunne strikke i hånden Jeg har bl.a strikket halstørklæder som dette her til rokken + huer Den kan strikke både rundt og frem og tilbage Jeg bruger den så ikke mere Den står bare og samler støv desværre

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •