Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Ten

  1. #1
    beca Gæst

    Ten

    Jeg har fået en rok, men tenen mangler, dvs den er et sted, men jeg ved ikke hvor. Den blev i sin tid fjernet, for at børnene ikke skulle komme til skade. Den, der lavede den, er død.
    Men jeg ved ikke, hvad jeg skal lede efter, og hvor den skal sidde, ej heller hvordan den ser ud. Jeg har surfet forgæves på nettet for at finde billeder.
    Er der nogen, der kan hjælpe?
    Jeg har en hel sæk uld, og ville gerne prøve at spinde, så et link til begynderkursus ville heller ikke være af vejen.
    Bente

  2. #2
    Ulla P Gæst
    prøv evt at søge efter en 'trædrejer' på google eller eniro eller de gule sider

    p.s.: velkommen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    http://www.hundeuld.dk/spinde1.html
    Her er der et billed kursus.

    Ten det er lidt svært hvis man ikke ved hvilken rok det er, kan du ikke tage et billed
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Tenhovedet er meget svært på grund af "pibe" størrelsen. Hvor bor du? Kan Steffen hjælpe? Ellers kender jeg en anden drejer. Renee

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    16 Dec 2006
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    644
    Har du et billed eller 2 af rokken , det kunne jo være jeg kan hjælpe med at lave en .
    jeg har set i din profil at du er fra sydsjælland, kan du komme til Vordingborg med den .
    Med venlig hilsen Steffen

    Livet er ikke det værste man har - om lidt har Winnie klar .

  6. #6
    beca Gæst

    Ten

    jeg fik nyt camera i julegave, men kan ikke åbne billederne på pc endnu, der komer billeder, når jeg har fået det til at virke.
    hvordan vedhæfter jeg billeder jeg her? jeg kan ikke lige se hvor ikonen er.
    Bente

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •