Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Yeeeess

  1. #11
    OPR1 Gæst
    Jeg synes det er dejligt at du lærer dine piger at strikke. Det får de glæde af resten af livet.

    Min egen datter gad ikke lære det men i dag er hun så til gengæld "mand" i huset når der skal tømres og snedkereres.

  2. #12
    Tina Gæst
    Ej hvor hyggeligt

    Hvad skal det dog ikke ende med ??

    Fortsat god strikkelyst til begge pigerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Hvor dejligt at det lykkedes for Viktoria. Så hun kan få strikket lidt til bamsen.
    Min niece på 7år, har også lige lært at strikke sidst de var her på weekend. Og det er hun ret stolt af. Og hun har også mange ideer om hvad hun skal have strikket.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  4. #14
    Vips_Amager Gæst
    Dejligt, når det rykker i indlæringen. Tillykke med dine nu to medstrikkere.
    kh,
    Vips - Amager

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Uha ja Jettefb - mine to drømmer allerede om at blive varmestuestrikkere Hvor får de det dog fra Næste i rækken bliver nok min lille nevø... Han er på sygepasning hos faster i disse dage og er der en, der er optaget af mine strikkepinde, så er det ham
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Bliv endelig ved med at lære op, så vi er sikkert at varmestuestrik også består om 100 år
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Herligt med disse kreative børn :o)


    Jeg har også gang i læringen med min datter på 8 år.
    Hun tager det med den største ro, og da hun tabte et par masker, efter at hun på mystisk vis gennem længere tid havde øget maskeantallet, konstaterede hun blot: "det var da heldigt mor, for du siger jo, at jeg har for mange masker" ... herligt ikke? Kan nemlig godt huske, hvor hidsig jeg selv kunne blive i starten, når det ikke ville som jeg (.... har samme hårfarve som din datter Zep).

    Knus Lælle

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2008
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    127
    Strikke det har vi prøvet uden held. Det fanger dem ikke.

    Men tilgengæld er de begge gået i gang med pude i stramaj med påtrykt mønster.

    De knipler også. Lige nu er det på fødselsdagsgaver til mormor.

    De er 7 og 9 år.

  9. #19
    ildogvand Gæst
    Hvor ser hun sød ud, jeg har tvillinge børnebørn på 6 år, de startede med fingerstrik, og den ene er så forsat med 10 masker på pinde, den går langsomt men sikkert der ud af, hun kunne bare ikke forstå at det kunne være rigtigt, at ALLE maskerne skulle strikkes hver gang

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Hvad med at prøve med strikkeringene? Der kan de næppe tabe masker. Jeg forestiller mig, at mange børn vil synes, at strikkeringene er alle tiders strikkemetode.

    Jeg synes, at du skal lære din lille nevø at strikker også, Zep! Hvorfor skulle en dreng ikke kunne strikke? Min far kunne godt strikke ret. I gamle dage var det mændene, der strikkede sokker/hoser.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •