Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Ny på rokken om orkis

  1. #11
    dytbåt Gæst
    Her fra mig. Jeg er også en af dem der laver orkis ind imellem, men jeg er ikke sååååååå god til det, prøver mig lidt frem dog har jeg problemer når der skal bruges 2 skytter

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    14 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    62
    Kan du beskrive hvad der er problemet når du bruger 2 skytter?

    Susanne

  3. #13
    dytbåt Gæst
    Jeg tror bare det er med at læse en opskrift rigtigt, og så kan der også være et problem hvor man starter, hvis ikke det er vist.

  4. #14
    AnnWP Gæst
    Jeg har endnu ikke lært med 2 skytter endnu, men alle de opskrifter jeg finder jeg kan lide, er med 2, så må nok hellere få min mor til at lære mig det :-p

    1000tak til jer alle for velkomsten :-)

    Hilsen
    AnnWP

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    14 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    62
    Med øvelse skal det nok komme med hensyn til at bruge 2 skytter og læse mønsterdiagrammer.
    De bedste diagrammer sørger som regel for at markere med en pil eller lignende, hvor man skal starte.
    I bund og grund er den anden skytte jo det samme som tråden der kommer fra garnnøglet, den giver bare muligheder for at lave nogle ekstra ting.
    Mange ting med 2 skytter kan dog også laves med blot en skytte og garnnøglet. I de tilfælde skal man lave et "shoelace trick" - det er den enkeltknude vi laver på vores snørebånd på skoene inden vi binder sløjfen.
    På den måde bytter man om på placeringen af skytte og garnnøgletråden. Håber I forstår, hvad jeg mener.
    Susanne

  6. #16
    Viktoria Gæst
    skal lyde her fra København.

    Det er meget fine ting du har lavet.
    Det hvide du har lavet er jo særlig velegnet som bogmærke,
    og en yndig værtsindegave til en som læser bøger.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •