Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: sys fredens trøje?

  1. #11
    OPR1 Gæst
    Øhhhmmm.....det oprindelige indlæg er faktisk fra dec 2007, så det er godt nok et gammelt indlæg at quote

    Men derudover så er 50 kr da ikke mange penge for et hæfte for vel koster det at udarbejde diverse mønstre. Dog tror jeg at opskriften har tjent sig selv ind mange gange, dels fordi mange opskrifter kommer i ugebladene og dels fordi mange hæfter er tilgængelige på biblioteket

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    ups det havde jeg ikke set
    Kig gerne forbi min blog

  3. #13
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Øhhhmmm.....det oprindelige indlæg er faktisk fra dec 2007, så det er godt nok et gammelt indlæg at quote
    Jeg havde nu godt set det, men da emnet stadig er varmt, mener jeg godt, man kan tage den del af tråden op. :-)

    Nette

  4. #14
    LisBethLys Gæst
    Jeg har forsøgt mig med den vandvittigt flotte cardigan/trøje fra Sys Fredens forside! En, jeg bare MÅTTE hækle på et tidspunkt! Jeg måtte give op! Mit temperament bød mig at droppe projektet, for det var, som nævnt i en tidligere tråd, noget med at sidde og fiske MEGET koncentreret efter en tråd, som vistnok skulle snuppes bagvendt eller noget i den retning. FOR omstændigt efter mit hovede! Og jeg er IKKE nybegynder! Måske har jeg bare ikke helt fattet det, men noget kunne tyde på, at jeg så i hvert fald ikke er den eneste!

    God fornøjelse med den smukke trøje!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Med hensyn til at købe opskrifter, plejer jeg at starte med at bestille en strikke- eller hobbybog. På biblioteket altså.

    Er bogen som jeg håbede, så køber jeg bogen.

    Hvis det kun er en enkelt opskrift, så er jeg så fræk, at tage en enkelt kopi af opskriften
    supersine669

    carpe diem

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    PS - og jeg har MAAAAAAAAAAAAAANGE hobby-bøger efterhånden
    supersine669

    carpe diem

  7. #17
    Tina HM Gæst
    Jeg har hæklet den nævnte trøje i to udgaver....men i halve stangmasker, da jeg også måtte opgive. Gad simpelthen ikke sidder der og fiske i evigheder.
    Tina

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •