Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: stor pige størelser

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217

    stor pige størelser

    Hej
    ja her er så min første tråd på rokken. håber nogen kan hjælpe mig. jeg er ved at strikke et sjal af Hanne Falkenberg designe strikket sjaler. jeg har set en bog af en anden designer der har lavet en bog der heder strik til kvinder med former. kan bare ikke huske hvad hun heder!mon nogen kan hjælpe mig med at komme på hvad hun heder?
    Eller er der nogen der mon ligger inde med nogle rigtig gode opskrifter til store størelser i trøjer/ bluser/ eller lignene? vil jeg blive meget glad efter som jeg er forhold vis ny i strikke verden men elsker at strikke, syndes det er så afslappende og hyggeligt at side med.
    og nemt at have med sig på arbejde efter som jeg er nattevagt på et ældercenter..

    håber nogen kan hjælpe mig

    nytårs hilsner
    Nattrolden

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79


    Bogen hedder "Strik i farver - til quinder med former" og er skrevet af Bente Rønberg.

    Den kan lånes på biblioteket, og har ens eget bibliotek den ikke, kan den bestilles hjem fra et andet bibliotek.
    Mvh
    Salvia

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Velkommen indnefor Nattrolden.. håber du bliver glad for at være med..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217

    tak for hjælpen

    vil bare lige sige 1000tak for hjælpen. jeg havde stået og set i bogen på et uld spinderri og kunne bare slet ikke komme i tanke om hende da jeg kom hjem...
    Venlig nytårs hilsner
    Merethe "nattrolden"

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    78
    Der er osse en anden bog med opskrifter til kvinder med former den hedder Storslået strik Og osse et stortherfra - håber du bliver glad for at være her
    Mange Rokkeknuz
    Inka56

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217

    1000tak

    Hej alle sammen hvor er det bare dejligt at få så hurtig svar og så mange svar. det er virkelig skønt.
    jeg vil ind og have købt bøgerne for de lyder og ser virkelig spændene ud.
    håber i alle må komme godt ind i det nye år og på snarligt gensyn fra lille mig
    Nytårs hilsner
    Nattrolden

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •