Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Skagen

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Vi skal nok huske det blå ishus ( hele slænget elsker is ), og da vi jo har ferie, så har vi masser af tid til at stå i kø i
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Anni Gæst
    Besøger i slagter Munch i Skagen, så husk den store tegnebog, det er altså dyrt, men også en rigtig god kvalitet.
    I må også en tur i det gamle vesterby og østerby, og ned omkring havnen og ud på Damstederne, der er så meget at se og opleve i Skagen.

Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Hornslet
    Jeg synes Råbjerg Mile, fiskerestauranterne på havnen (ikke helt billigt), Gl. Skagen og Grenen er nogle steder man bare "må" se når man er i Skagen første gang. Egentlig også Den tilsandede Kirke - men det er nu ikke fordi det er så pokkers spændende - det er mere tanken om hvordan det har været dengang der var sandflugt.

Rigtig god tur når I når så langt.
    Knus
    Bibber

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Min søster og jeg var i Skagen fra 9. - 16. oktober 2020. Vi besøgte Anchers Hus, Kunstmuseet, Den tilsandede kirke og Grenen.

Vi lejede et kælderværelse på Havne Pladsen 10 (meget centralt). Vi skulle selv sørge for mad (inklusiv morgenmad), som vi lavede i et fælles køkken. Og vi delte badeværelser med andre. Det kostede 2.465 kr inklusiv håndklæder og sengelinned. Man kan booke et værelser her: http://www.feriepaatoppen.dk/162286234. Man skal kunne gå på trapper.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •