Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Skagen

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi skal nok huske det blå ishus ( hele slænget elsker is ), og da vi jo har ferie, så har vi masser af tid til at stå i kø i
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Anni Gæst
    Besøger i slagter Munch i Skagen, så husk den store tegnebog, det er altså dyrt, men også en rigtig god kvalitet.
    I må også en tur i det gamle vesterby og østerby, og ned omkring havnen og ud på Damstederne, der er så meget at se og opleve i Skagen.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Hornslet
    Indlæg
    163
    Jeg synes Råbjerg Mile, fiskerestauranterne på havnen (ikke helt billigt), Gl. Skagen og Grenen er nogle steder man bare "må" se når man er i Skagen første gang. Egentlig også Den tilsandede Kirke - men det er nu ikke fordi det er så pokkers spændende - det er mere tanken om hvordan det har været dengang der var sandflugt.

    Rigtig god tur når I når så langt.
    Knus
    Bibber

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Min søster og jeg var i Skagen fra 9. - 16. oktober 2020. Vi besøgte Anchers Hus, Kunstmuseet, Den tilsandede kirke og Grenen.

    Vi lejede et kælderværelse på Havne Pladsen 10 (meget centralt). Vi skulle selv sørge for mad (inklusiv morgenmad), som vi lavede i et fælles køkken. Og vi delte badeværelser med andre. Det kostede 2.465 kr inklusiv håndklæder og sengelinned. Man kan booke et værelser her: http://www.feriepaatoppen.dk/162286234. Man skal kunne gå på trapper.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Ja. det var et rigtigt dejligt og centralt sted. Ca. 5 minutters gang fra gågaden. Vi kunne komme og gå som vi ville.
    Det var her vi boede: SDC11300 (1).jpg Havnepladsen 10.

    Jeg kan godt lide, at den nye Skagens Kirke er Skagens gul. Den ser så sød ud.
    SDC11131.jpg

    Og den hyggelige gamle station
    SDC11138.jpg

    Vi nød, at vi havde en hel uge til at gå rundt i byen i vores eget tempo og se på de hyggelige bygninger i Skagen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Ja. det var et rigtigt dejligt og centralt sted. Ca. 5 minutters gang fra gågaden. Vi kunne komme og gå som vi ville.
    Det var her vi boede: SDC11300 (1).jpg Havnepladsen 10.

    Jeg kan godt lide, at den nye Skagens Kirke er Skagens gul. Den ser så sød ud.
    SDC11131.jpg

    Og den hyggelige gamle station
    SDC11138.jpg

    Vi nød, at vi havde en hel uge til at gå rundt i byen i vores eget tempo og se på de hyggelige bygninger i Skagen.
    Det ser også rigtig hyggeligt ud Strikkelene - dejligt at se billederne fra jeres tur
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Tak!
    I morgen kan jeg poste nogle flere billeder. Jeg er træt og vil gå ind at lægge mig til at sove.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Tak!
    I morgen kan jeg poste nogle flere billeder. Jeg er træt og vil gå ind at lægge mig til at sove.
    Ihh det lyder spændende - glæder mig til at se dem når du på et tidspunkt får tid til at lægge dem ind
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Aldri vært i Danmark.Har en gubbe som er meget hjemmekjær. Når man ser sånne fristende bilder....

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Anna og Michael Anchers hus. Det var spændende at komme ind og se, hvordan de boede. I badeværelset havde de en vandvarmer til badekarret. Den lignede en Storm-P. model.
    SDC11141.jpg

    Brøndums Hotel, hvorfra Anna Ancher kom. Hendes forældre var hotelejere (gæstgivere).
    SDC11267.jpg

    Den tilsandede kirke, hvor man kun kan se tårnet.
    SDC11283.jpg

    Grenen, hvor Nordsøen (Skagerrak) og Østersøen (Kattegat) mødes i disse bølger.
    SDC11324.jpg

    Og så lige et foto af den traktor trukne vogn, Sandormen. Det er min søster, der står foran.
    SDC11330.jpg

    Også Sandormen.
    SDC11331.jpg
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •