Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Filtemaskine

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Filtemaskine

    Dorthe:

    Som lovet kommer her nogle eksempler på, hvad man kan lave på filtemaskinen ! Pangfarver er ikke lige mig .. men jeg elsker at lave dem

    Jeg er mere til jordfarver, så det bliver de næste - samt sort/hvid - der jo også er i modebilledet - side om side med pangfarverne - og heldigvis også de brændte farver !
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet kreativ53

    Dorthe de er bare superflotte dine blomster, farver, perler og det hele. Du er vel helt bidt, nu du er igang med den filtemaskine?
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dorthe

    Ja ... det er bestemt sjovere end støvsugning
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet olivia

    hvor er det fint dorthe...godt du tog mod til dig...
    og fik luftet visakortet..
    har du fået alle nålene nu ???

    jeg får slet lavet noget i den retning...jeg når aldrig at komme ned og i gang....så jeg nyder dine fotos i stedet...
    dn sidste flotte blå/grønne synes jeg er speciel smuk...
    og rosen...o la la laaa..._________________
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dorthe

    Som vanligt ..har i så mange søde ord TAK !

    Jo jeg kunne tilbringe 10 timer - med lidt uld og "tingeltangel" - hver dag i laaaaaannng tid - UDEN at kede mig !

    Ja Olivia .. jeg er meget glad for mit køb.. firmate "siger" de har afsendt "det" jeg manglede at få - I DAG .. tror de havde glemt mig - men så ringede jeg jo bare derovre og fik "gebrokket" mig igennem med : "helloooo - its Dorthe from DENMARK ... bla bla bla .. så NU håber jeg det sidste kommer. MEN heldigvis er den megastabil .. så der er ikke gået en eneste nål endnu .. det er rimelig sejt..(og heldigt da jeg kun har dem der sad i da jeg fik den ) da de jo netop ikke er billige !
    Mit eneste problem er bare at jeg næste får stress af alle de ideer der står i kø.. man kan jo kun lave en ting af gangen .. så der er også mange underlige "prøvetingeltangel" der er jo SÅ mange muligheder og ting der kan "opfindes" på den maskine. MEN jeg kan IKKE undvære at nåle i hånden som suplerende. Fuldstændig som når man syr ! Nu pludre jeg bare .. SLUT .. og godnat herfra
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •