Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: efterårs ferie

  1. #1
    Parkie Gæst

    efterårs ferie


    Så er tasken pakket med det aller mest nødvendige som medicin, tandbørste, rene trusser, gummistøvler, Hundeulds sokker og en ekstra trøje, for i morgen tidlig forlader vi hus og hjem for at køre til Henne Strand, hvor datteren holder ferie i et sommerhus med mand og unger, men da manden desværre skal hjem og på arbejde igen i morgen og derfor ta'r bilen,blev mormor og morfar inviteret på besøg med henblik på hjemtransport af resten af familien tirsdag aften. Så vi tager lige 2 dages frisk indånding ved Vesterhavet, mens vi går på jagt i naturen for at finde materialer til at beskæftige de to krudtugler med, når de onsdag, torsdag, fredag skal på ferie hos mormor og morfar.
    Torsdag er nok den dag vi ser mest frem til, for da skal vi til åbent hus på Nordals Naturskole, som ligger lige i nærheden.
    Programmet ser i hvert fald spændende ud.
    Man kan bl.a. lave fuglekasser
    Lave natursmykker
    Hjælpe smeden med at smede
    Være med til at partere et rådyr
    Skære i sten
    Fange krabber
    Være med i uldværkstedet
    Ryge fisk
    Bage pandekager over bål og meget mere

    Tror det bliver en oplevelsesrig uge helt i naturens ånd i stedet for i en eller anden park med kulørt isenkram og candyfloss
    Hej så længe

  2. #2
    moster50 Gæst
    Hvor lyder det hyggeligt. Rigtig god ferie, dejligt med børnebørn.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var da en efterårs ferie der vil noget, glæder mig til at se billeder ..
    Uldværksted smykker fra naturen uha skynd dig at komme hjem igen og afsted...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Parkie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Det var da en efterårs ferie der vil noget, glæder mig til at se billeder ..
    Uldværksted smykker fra naturen uha skynd dig at komme hjem igen og afsted...
    Nå nå - nu ikke jage med de gamle og svage.
    Vi har jo et par brækkede ribben at tage hensyn til,
    men det går trods alt over forventning - gudskelov for det

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja jeg ved det.. der er lige en ting du skal huske ved a`hav, sådan en lille en til at skylle alt det saltvand ned med, sådan bare for i tilfældet i skulle å lidt ondt i halsen.. vi kan jo ikke have gemalen kommer til at hoste med 2 brækkede ribben..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mon ikke også der kunne være et par stykker spændende drivtømmer til juledekoration - måske til at stille ved hoveddøren... God fornøjelse og arbejdslyst
    og Julemor

  7. #7
    ingeborg Gæst
    Total hyggefed ferie. Jeg vil også være bedstemor
    Husk at samle sten, dem kan man ikke få for mange af.

  8. #8
    Ulla P Gæst
    Rigtig god tur ved Vesterhavet.
    Der er skønt derovre.

    Dejligt, det går den rigtige vej med Adams ribben.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af Ingeborg Se meddelelser
    Total hyggefed ferie. Jeg vil også være bedstemor
    Husk at samle sten, dem kan man ikke få for mange af.
    ENIGE.....

    Det lyder da bare KANON dejligt, søde Parkie. Rigtig god tur, og hils gemalen...
    supersine669

    carpe diem

  10. #10
    Hjørdis Jensen Gæst
    Rigtig god ferie Parkie, det lyder spændende, med værksteder, og dejlige ture på stranden, du skal nok finde noget som du kan anvende til et og andet, glæder mig til at se hvad du finder af gods og guld, og billeder af hvad du finder på !


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •