Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hvordan får jeg mine gratis mønstre til at virke !!

  1. #1
    Besling Gæst

    Hvordan får jeg mine gratis mønstre til at virke !!

    Hej

    Jeg har ved hjælp af jeres skønne link fundet en masse gratis broderr til min Brother Broderimaskine, men det VIRKER ikke , kan I hjælpe hvad jeg gør forkert.

    Jeg vælger PES da jeg kan se at de mønstre jeg har i mit PE-Design står med dette "efternavn", men min computer skriver at den ikke kan læse dem, er det fordi min computer kør windows XP og mit Pe-design er gl og kun 2.0 det er hvis helt oppe i 7.0 eller mere nu eller hvad er det jeg gør galt. Jeg har fundet så mange søde motiver og overvejer også at købe nogle derinde, har I andre gode erfaringer med det på embrodery m.fl. HIlsen Besling

  2. #2
    piafyn Gæst
    Hej Besling - hvis du ha PE-design 2.0 kan du ikke åbne en nyere version. Du kan gøre det, at du downloader et program (gratis) på denne side http://www.pulsemicro.com/ambassadordownload
    Du åbner herefter broderiet i dette program, og gemmer det i et nyt format - i dit tilfæde den der hedder Babylock/pes2.0 . Husk når du åbner broderiet også at vælge hvilket format du åbner det i - ellers kan du ikke åbne det. Men det skulle i al fald kunne lade sig gøre at konvertere alle broderier til det format du bruger på den måde. Held og lykke med det.

  3. #3
    Besling Gæst
    Hej Pia

    Tak for hjælpen, jeg tror nok jeg har gjort det rigtige nu har downloadet programmet og ændret et broderi så jeg nu kan se det med 2.0, men når broderiet er for stort for mit kort hyler når den sættet i mskinen efter jeg har kopieret broderiet over på det. Jeg kan ikke lige finde det sted hvor jeg gør broderiet mindre, så jeg leder videre, men er det ikke rigtigt at det er pga størrelsen på broderiet at min maskine hyler ?

    Besling

  4. #4
    piafyn Gæst
    <Hej Besling
    Nu kender jeg ikke din maskine, så det kan jeg ikke svare dig på.
    Størrelsen på broderiet kan du ændre i layaout and editing. klik på broderiet - klik på "sew" -> "stitch to block" det ændrer broderiet, så stingantallet ændres når du ændrer broderistørrelsen. Størrrelsen ændrer du ved at "trække" i hjørnerne på broderiet.
    Har du en manual til programmet? ellers kan du hente den her
    http://welcome.solutions.brother.com...design2_ug.pdf
    Hvis der er en manual med til din maskin, kan jeg kun anbefale at du sætter dig og læser den igennem fra a-z. Jeg har lige købt en "ny" (brugt) super galaxie 3100d med en kæmpe maual, men har taget mig tiden til at få den læst igennem - jeg tror det lønner sig *s*

  5. #5
    heel Gæst
    Det er rigtig nok at maskinen hyler når mønsteret er for stort, det gør min også =)

    Men hvorfor opgradere du ikke dit 2.0 til en større version?

    Hvordan ser din kortlæser ud?

    /heel

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •