Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Parkies juledekorationer

  1. #1
    Parkie Gæst

    Parkies juledekorationer

    Her er mine første juledekorationer.
    Den med det mørke lys er givet bort og den store runde fik en gang guld ved en fejltagelse, da jeg tog forkert af dåsen med glitter.
    Jeg lægger også lige min adventskrans ind i denne tråd, så det er samlet på et sted.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Parkie : 30-11-2007 kl. 22:21 Årsag: glemte foto

  2. #2
    Hjørdis Jensen Gæst
    Hvor er den lækker den midterste, har du været oppe på bordet ,da du tog billedet Parkie ? De andre er også dejliige, men den i midten , den har bare det hele, den dufter ligefrem af skovbund og gran !


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Guld eller ej, så er de flotte! Jeg holder mest af dekorationer, hvor naturen skinner igennem...

    Her er det helt slut med gran i indendørs dekorationer, desværre. Har selv idag købt noget cypresagtig plante i Netto som erstatning. Men selv det har givet mig en anelse tørhed i munden allerede. Så det ender nok en dag med, at jeg må overgive mig til uægte granefterligning, hvis det kan fåes.

    Så meget desto mere grund til at nyde dine!
    og Julemor

  4. #4
    Parkie Gæst
    Nej jeg har ikke været på bordet men har hldt kameraet indover.
    for at vise guldet som ikke skulle ha' være der

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Flotte er de, det mindre mig om et træ der skal have besøg, sidst jeg var forbi var der nogle dejlige store træsvampe på det, men jeg kunne ikke få dem af, så jeg må have ne kniv med..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    krumme Gæst
    De er vildt flotte

  7. #7
    Rysse Gæst
    Super flotte dekorationer. Jeg kan rigtig godt lide den i midten, selv om den har fået guldspray.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er slet ikke for tidligt at begynde at lede efter ting til dekorationer.. kun 2 mdr. til 1 advent.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •