Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Rammen rykker sig!!!!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    Rammen rykker sig!!!!!

    Hej Ja så er det altså mig igen.
    Jeg syede igår en stor flot hund på ryggen af en jakke. Så løb undertråden ud og jeg skiftede den som så mange gange før, kørte rammen på plads (det sker automatisk) trykkede sy, og den syede, men ak og ve rammen havde rykket sig ca 2 cm ned så den syede øjnene på hundens næse! nogen der har prøvet det? Og det er altså ikke til at pille op igen, øv øv. Og hvorfor gør den det, man kan jo ikke flytte rammen uden at klikke den af eller på. Jeg har en husqarna platinum 950E.
    Hilsen Grethe

  2. #2
    karina Gæst
    Husker du at bruge pause knappen, så køre rammen i pause stilling og du kan afmontere rammen , sætte ny tråd i , sætte rammen på igen og trykke på pause knappen igen så kører rammen på plads igen.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    ja, jeg bruger altid den knap, og jeg behøver ikke at tage rammen af, den flytter selv op og til siden. Så kan jeg komme ned til undertråden. Når den er skiftet trykker jeg på knappen og rammen køre på plads igen. Så det er ikke det, jeg ved ikke hvad der sker, men det er sket for mig et par gange.
    Hilsen Grethe

  4. #4
    sandy Gæst
    det kan være den trænger til en justering/ eftersyn... det hjælper nogle gang på sådan problemer..

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Sep 2007
    Geografisk sted
    Tranbjerg
    Indlæg
    11
    Jeg har prøvet det samme det er sk... træls. Min maskine skulle til eftersyn, der skulle en ny printplade i.
    MVH Carla

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186
    Det kan altså også være dit mønster der er tosset---Nogen gange GÅR det galt når man overfører filer til maskinen.(kortet)Hvis du så overfører filen igen er der måske ikke noget i vejen.Jeg tror ikke det har noget med at gøre at du skifter undertråd---Med mindre dit stof ikke er fastspændt nok--og du derfor får det rykket.
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Hej hej, ok så må jeg sende den til eftersyn.
    Hilsen Grethe

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    hej hej, nej jeg har ikke fået rykket stoffet. Det er jeg 100% sikker på. Men den skal nok til eftersyn, jeg har haft den i ca. 2 år nu, og brugt den flittigt, så der skal jo nok spændes et par skruer hist og her, det er vel ligesom en bil, det skal jo efterses engang imellem.
    Hilsen Grethe

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •