Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 15 FørsteFørste ... 789101112131415 SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 146

Emner: rokkesen - får troldeunger

  1. #101
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet rokkesen

    Den kunne berette at Troldmanden og heksen er nået til Rimmeren, tæt på mosen.


    ORV har de bjørnen med hils dem så mange gange og sig vi glæder os til at se dem....
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #102
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    NØØØJJJ hvor er de dejlige, hvem har lavet dem.
    De er suveræne
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #103
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet sg

    Kunne trolde-folket ikke lave en billedbog med de gode historier. Den ville garanteret vække begejstring i mange hjem.

    Må jeg printe billederne af troldfolket og evt. få mine elever i 3.klasse til at skrive historier ud fra dem?? Jeg vil selvfølgelig gerne spørge hver enkelt af jer,jeg skal bare lige finde alle billederne. MEN hvad er den generelle holdning.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #104
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Vi Rokken.dk forbeholder os retten til alt vedr. troldene
    fordi......... det kommer senere
    Men der skal nok blive noget til børnene også
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #105
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet yrsa_ch

    Uhh, de oplevelser med troldene, i har haft, lyder spændene, venter med længsel på fortsættelserne.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #106
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Galleri

    I al beskedenhed - så er Sigrid og Trønd trolde jeg har lavet for 10-15 år siden. De sidder øverst på reolen i stuen og holder øje med deres menneskefolk.
    De har igennem nogle år levet en hengemt tilværelse da min bonusdatter var bange for dem, men i dag ved hun at de er her for at passe på os og for at hjælpe os.
    Desværre har Sigrid tabt sin ene sandal, Trønd har mistet en fod og æggene, som burde være i kurven som Sigrid sidder med, er forsvundet ud af mindernes vej.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #107
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Hvor er Sigrid og Trønd dog et par hjerteknusere http://www.rokken.dk/phpBB2/images/smiles/hjerte.gif Tænk om Sigrids sandal skulle dukke frem dyndet...

    Nu er det sådan Linda, at de oprindelige væsner af uransagelige grunde altid kender mig, når de pludselig viser sig for mig - og det har i grunden undret mig en del. Men de må altså have en helt anden kontakt til os mennesker, end vi forestiller os...

    Jeg kan ikke mindes at have mødt Troldmanden - i så fald skulle det da være ham i anden klædning på vej til Rokkestenen Men han tager ikke fejl af, at troldeverdenen har taget pænt imod mig, når jeg har mødt dem.

    Faktisk tror jeg, at Grimrian forvandledes fra den fæle Bobban til den blåøjede charmetrold ved, at en af mine umælende havetrolde tog bolig i dukken...

    Ihvertfald holdt han stædigt på, at sweateren skulle være samme farve som lyngen ved stubben... Ja han hentede endog selv garn og pinde på sine nye fødder og bad mig strikke den hurtigt, fordi nætterne stadig er kolde... Ja jeg mener, hvis han skal have en lyngfarvet uldsweater, så er det vel ikke for at sove i stuen

    1. Har I set, at jeg har fået fødder, så jeg selv kan stå - og en dejlig varm sweater idag!

    2.Hæ nu står Amalie og kigger på det påsketingeltangel der, så opdager hun nok ikke, at jeg har været borte. Mon ikke jeg kan putte noget af Zep's hundeuld på hovedet, så jeg også kunne komme til navneråb. Bukserne må hun da vel snart få syet til mig?!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (12,9 Kb, 3 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (21,3 Kb, 4 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #108
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet sg

    Jeg venter i spænding på næste melding fra troldefolket. Det er næste for spændende.
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #109
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet bettevibsen

    Hvor bliver han flot, ham Grimrian

    Hvilken farve bukser skal han have på?
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #110
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Ja det ved jeg ikke helt endnu, men han sagde, at der ihvertfald skal være mindst en lap syet på med lange sting, for at det er rigtige troldbukser - og så måtte jeg endelig ikke glemme halen
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •