Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 15 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 146

Emner: rokkesen - får troldeunger

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Uha Zep min første tanke var elverfolket.
    Er der ikke noget med at i har en del af dem derovre.
    Pas på ikke at skræmme dem, men nyd deres smukke sang.
    Det skulle Nis lige vide, så tror jeg han sprang på flyveren til Bornholm.
    Heksen var faktisk ret sød, hun var en meget festlig dame.
    De gik faktisk rigtig godt i spænd de 2.
    Jeg siger dig det var noget af et syn.
    Han havde den flotteste kåbe, som han havde fået af dyrene i mosen, og der var også blevet til et smart pelbånd til heksens hat.
    Jeg glemte at få af vide hvad de hed
    Men troldmanden sagde noget om indianer høvding, jeg tror det var hans fortid, og noget om den hvide bjørns sjæl- ved du hvad han mener?????-

    Med 18 æg så tror jeg påskeharen kommer flittige børn du har.
    Kan du ikke spørge dem, om de ved noget om gamle indianerhøvding som har den hvide bjørns sjæl.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Uha pigerne bliver ganske stumme, når jeg nævnte den hvide bjørns sjæl Måske er det noget, som voksne ikke kan forstå - ihvertfald sagde de, at de ikke kendte noget til en indianerhøvding...

    Men han må virkelig være en højagtet blandt troldmænd, når han bærer kåbe skænket af dyrene. Jeg mødte engang en troldmand. Ja jeg havde faktisk nær dækket ham med kvas, for han stod i min bunke mellem træerne - faktisk lige der, hvor jeg så væsener i aftes Netop som jeg skulle slippe min favnfuld svang han staven, så jeg faldt næsegrus for hans fødder.

    Forfærdelig gnaven var han over, at jeg krydsede hans rejse mod Rokkestenen. Jeg fik ikke hans navn, men hans ærinde var at fordrive de mørke kræfter, som holdt stenen fast. Han lynede fælt med de ravnesorte øjne, kan du tro. Jeg spurgte, hvorfra han kom og svaret var blot, at han intetsted var opstået og altid på vej - og så marcherede han ellers resolut videre mod Paradisbakkerne i en simpel og støvet kjortel - slet ikke en kåbe...

    Det er så det lidt, jeg ved om troldmænd.

    Måske var det elverfolk der igår Bisseline ser jeg jo af og til et glimt af, når hun suser forbi med sit smukke røde hår. Det farvede hun jo vist engang i Rubinsøen længere mod nord, så der er ikke meget at tage fejl af, for naturen på disse kanter byder slet ikke ellers på denne nuance.

    Men Bisseline er jo en alfetrold. Måske var det nogle af de oprindelige elverfolk, jeg havde besøg af igår - måske findes de stadig?? Jeg håber, at Nis bliver set igen på sin rejse, måske kan han berette noget, der kan hjælpe mig. Er det oprindelige elverfolk egentlig nogensinde blevet gengivet på skitse eller lignende?

    Jeg er meget spændt på, om der skulle dukke billeder af af heksen og troldmanden - tror du, de vil lade dig tage et enkelt imorgen, når jeg nu ikke kan være der selv??? Det vil være en stor ære.
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Ja den søde Bisseline, hende har jeg også hilst på et par gange.
    Og rokkestenen den har jeg rokket, så det må siges at det lykkedes for ham den kære trold, at fordrive de mørke kræfter.
    Det er nok været en lavere rangerende trold.
    HAM HER han er den øverste af alle troldmænd, og jo jeg er sikker på at jeg får lov til at tage et foto.
    Nu har jeg jo også hjulpet ham, og jeg tror han er rimelig stolt af sig selv, at han vil nyde det.
    Sjovt nok den slags væsner plejer at være sky, men det er han ikke.
    Han nærmest krævede at blive set, han stillede sig rank som en staue og bankede i jorden, som ville han have opmærksomhed.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Ja så ved man da, at Troldmanden er forfængelig Jeg glæder mig meget til at se ham og heksen! Oftest er det jo de færreste forundt at se disse væsner. Men jeg er nu ganske sikker på, at de vrimler rundt derude med alle de små mirakler, der er igang i forårssolen. Uh hvor jeg glæder mig til imorgen!
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet supersine669

    Uha da da..... bider snart negle af spænding.... mere mere....
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Zep er du helt sikker på, du ikke har set Troldmanden, han har været på Bornholm flere gange.
    Han vidste udmærket hvem du er.
    Han siger, at du også er ven til troldeverdenen.
    Og Supersine, han siger at dig har han også et godt øje til.
    Han har stået og kigget ind af dine vinduer, han smilte da han talte om dig.
    Jeg er lige ved at tro han kender os alle.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Jeg har netop haft besøg af en lille blåmejse.
    Den kunne berette at Troldmanden og heksen er nået til Rimmeren, tæt på mosen.
    Der talte den med dem, den hviskede mig i øret at Troldmanden bar rundt på en lille hvid bjørneunge.
    Men han var lidt utilfreds med at han ikke havde fået en filthat, håret var stort og uregerligt.
    Så jeg må hellere komme igang, jeg bliver nok ikke populær, hvis jeg kommer derud uden.
    Jeg er lidt spændt på hvad han siger til hundene, for de skal da hilse på ham.
    Det kan jo være kan forklare Buller hvordan man opfører sig.
    Han kan jo tale med dyrene.
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    God tur i morgen til mosen, kan du ikke lige have mig med i lommen
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Galleri

    Og imens sidder Sigrid og Trønd på loftet og håber på at Sigrids ene sandal dukker op på Troldmandens vej igennem mosen. Der tabte Sigrid den nemlig for mere end 150 åt siden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet rokkesen

    Velkommen Sigrid og Trønd, dejligt at hilse på jer i ser da ud til at være af skovslægten.. længe siden vi så noget til jer, i skal da være så velkommen til navnråb..
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 10 af 15 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •