Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Decoupage syæske

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Decoupage syæske

    Hanne NJ:

    Min søster har bestilt en æske til sytråd, nåle m.v. og vil gerne have motiver som passer til indholdet. Jeg kan ikke finde nogle motiver som passer. Er der nogle af jer, kreative mennesker, der har nogle gode ideer?
    P.S. Det skal helst være papir, jeg er ikke godt til at lave decoupage med servietter.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Vagnsine

    Hmmm....hvis det skal være papir istedet for servietter, må man da kunne finde sådanne motiver et sted på nettet.

    Mon ikke, at en af vores computer-freaks kan hjælpe dig
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet

    Kan du ikke lave en flot kjole også lave en nål og med sytråd kunne du så sætte det ind i den nål af papir og over mod kjolen
    bare en ide jeg fik
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Hanne N J

    Tak for ideerne. Jeg har fået en anden ide. I håndarbejdsblade er der måske nogle små motiver der kan bruges. Hvis nogle af jer liggen inde med sådan noget ville jeg blive MEGET glad, hvis i vil sende det til mig. Vi kan måske bytte. Jeg har masser af papir til decoupage.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dorthe

    Meeeeeeeennn - synes du ikke det kunne være sjovt at lime stof på æsken - sammen med et par smukke knapper - et par søde bånd eller andet tingeltangel -
    et simpelt målebånd koster 15 kr(eller måske du har et gammelt du vil ofre - ellers scan og udskriv målebåndet på computeren) - det kunne du sætte rundt som mavebælte om æsken eller kanten på låget.

    Æsken kunne laves så toppen er en nålepude - i en af de æsker der har paspartou ( eller hvordan det staves) kender du dem ikke - er de i et indlæg her i gruppen - givet som gave ! æsken har et hul i låget - og der er en papplade til at lime op på indersiden i æskens låg - her kunne du placere et stykke udstoppet stof der så bliver til nålepude - viser lige den lille fyr, jeg har lavet - ( næste gang jeg "finder" den - hmm... mit arbejdsværelse har det ikke så godt for tiden - den har "bunkesygdom" sig til hvis dette ikke er nok - så skubber vi dig videre.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet avj

    hvis du bruger billeder fra nettet og printer dem ud, skal du lige huske på at blækket fra en blækprinter IKKE er vand-og væskefast, og derfor meget nemt bliver tværet ud, så prøv dig frem, jeg ved ikke hvordan det virker med decoupagelim.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    22 May 2008
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    89
    Citat Oprindeligt indsendt af rokken Se meddelelser
    hvis du bruger billeder fra nettet og printer dem ud, skal du lige huske på at blækket fra en blækprinter IKKE er vand-og væskefast, og derfor meget nemt bliver tværet ud, så prøv dig frem, jeg ved ikke hvordan det virker med decoupagelim.
    Med god erfaring kan jeg sige at hvis man er lidt hurtig på hånden, kan man rent faktisk bruge decoupagelim oven på printede foto, så de kan vaskes let over med en klud bagefter ;o)
    Hvis du går forbi nogen som ikke smiler....så stik dem et af dine :o)))

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Kunne man ikke laminere billederne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Var der nogen der fik prøvet det i sin tid ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •