Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 53

Emner: nybegynder spørgsmål

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Vagnsine

    Ja, det er da alt for dyrt at købe servietter enkeltvis.

    Jeg køber altid på tilbud, når f.eks. julen, påsken m.m. er slut, får du dem næsten smidt i nakken i butikkerne.

    Derudover har jeg fundet nogle bytte-piger, så vi bytter ind i mellem servietter, der er jo ingen af os, som har brug for en hel pakke.

    Derudover har jeg fået nogen i familien og vennerne til at gemme alle deres små rester af servietter til mig.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet confotoria

    Det var da en god ide, det der med at få familien til at gemme rester af servietter, jeg har da tit nogle rester, er du interesseret at jeg gemmer dem til dig og så sender dem en gang imellem??
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Vagnsine

    Selvfølgelig er jeg interesseret.
    Til decoupage har jeg jo ikke brug for 10 ens servietter, en enkelt serviet er jo tit nok.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Vagnsine

    Jeg er helt klar over, at nogle servietter er dyre, men når jeg f.eks. sidder og kigger børne-servietterne igennem på denne side, falder jeg over flere.....

    F.eks. Prinsesse serviet 3 kr. De kan købes i Føtex for 21 kr. for 16 servietter.

    Tarzan og Jane serviet 4 kr. De kan købes i Tiger butikkerne for 10 kr. for 16 servietter.

    Så synes jeg altså, at de er dyre på denne side.

    Men hvis jeg skal bruge en helt speciel serviet, f.eks. næste måned skal jeg til bryllup, der er jeg på jagt efter en rigtig romantisk bryllupsserviet, da vil jeg gerne betale 5 kr. for 1 serviet.

    Det jeg falder over på denne side ( og mange andre ) er at de skal tjene så meget på ganske almindelige servietter.

    Jeg kan forstå med special servietterne, men med de almindelige servietter, kan jeg ikke lade være med at blive lidt harm over priserne.

    Men jeg er stadig glad for at have fundet denne side, for så kan jeg bruge den, når jeg skal have nogle helt specielle servietter.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet huginnbrogaard

    Fandt lige denne side også
    www.hobbybiks.dk
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet ::aurum::

    Jeg fandt lige denne side på nettet www.decoupage.dk
    Klik på hendes 'showroom', så skal I se decoupage for alle pengene.
    Siden er absolut et besøg værd
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #47
    Sussie Gæst

    Servietter

    Hejsa :)

    Jeg er ikke begyndt på decoupage endnu, men skal igang med bl.a. noget på nogle skuffeforsider og tror jeg har regnet det ud. Det jeg tænkte på var, at i skal prøve at kigge hos Søstrene Greene. De har oceaner af flotte servietter - hver pakke koster 10 kr. og så kan man tage nogle fra til decoupage og bruge resten som servietter. Jeg har en hel stribe med afrikanske motiver og dyr, som jeg har brugt/bruger som servietter, men jeg kan godt se nogle flotte decoupage-ting, jeg kan lave til mit soveværelse. (Håbet er lysegrønt )

    Bare et forslag

    Sussie

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er man helt holdt op med decoupage...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #49
    Mosterkoster Gæst
    Nej da, Galleri har da lige lavet og det hænder da også at jeg får lavet noget, men lige nu har jeg et sjal, en strikkemaskine, et par dominosokker for ikke at tale om aaaalllt det jeg også gerne vil nå.

  10. #50
    Betina Gæst
    Jeg laver lidt decoupage indimellem. Til jul lavede jeg disse kræmmerhuse Kræmmerhus 3 [320x200].gif pap decouperet med sort silkepapir Kræmmerhus2.gif glansbilleder og glimmer.Kræmmerhus 1.gif Har også lavet påskeæg, efter samme system, på både pap og hønseæg. Fik ikke taget billeder af æggene og nu er de pakket væk for i år.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •