Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 53

Emner: nybegynder spørgsmål

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet af-dukkehus

    hmm.. Hanne ja det kan jeg godt se..det har han ikke lige været i besiddelse af... og gå ud og finde en "opdateret model".. er jo også lige drastisk nok :
    hmm.. Bente.. ja han kom lige og kiggede mig over skulderen da jeg sad og skulle se hvad du havde skrevet.. ups.. får vist nogle gange skrevet noget før jeg tænker (det er også så anstrengende at skulle sætte de små grå i bevægelse... især ang. småting som mænd m.m..) men han kender mig heldigvis.. nu må jeg heller lukke rokken ned og lade være med at kigge herinde igen før jeg er alene hjemme
    god weekend til jer alle
    Sidst redigeret af vtj : 12-01-2007 kl. 13:47
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Hanne N J

    Det er da en rigtig god iden Anette, den vil jeg huske nå, næste gang jeg finder nogle flotte servietter. Man mangler jo tit en lille vært- eller værtindegave.
    Sidst redigeret af vtj : 12-01-2007 kl. 13:48
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Hanne

    Jeg har aldrig prøvet at lave decoupage, men min mor eksperimenterer... hun har bl.a. lavet flere bakker. Men denne ide er original, synes jeg: Køkkenet var nymalet, men meget ferskt.. hvad gør man så? Lave lidt decoupage på et hjørne
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 3.jpg (12,5 Kb, 36 visninger)
    Sidst redigeret af vtj : 12-01-2007 kl. 13:49
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Hvor ser det godt ud, og en mægtig god ide.
    Kan jo også bruges hvis man slår en hjørne i stykker, og skal reparere
    Sidst redigeret af vtj : 12-01-2007 kl. 13:49
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet bonzo

    hejsa dette er lidt pinligt. nu fik jeg en masse råd og vejledning af jer og så kom jeg ikke igang.. jeg har lagt det lidt væk igen men det kommer frem på et andet tidspunkt...
    jeg har en anden hobby jeg har købt en broderisymaskine og ihh det er spændende... det er teknisk men når det endelig lykkedes er jeg super stolt... min mand har lovet at prøve at ligge et billed ind af de tre håndklæder jeg fik broderet på i foregårs de kommer til at ligge under broderi, hvis vi kan finde ud af det..
    jeg vender tilbage igen.. håber ikke i er for skuffede over mig..
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet vtj

    nej, hvorfor skulle vi dog være skuffede over dig. Hvis jeg skulle vælge mellem broderimaskine og decupage, så valgte jeg også broderimaskinen. Du skal nok komme igang med decupagen. Held og lykke med broderierne vi glæder os til at se det.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Skuffet, nej ved du hvad, at du har fået din symaskine i gang, det er bare SUPER flot
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet tut

    Det køkkenhjørne kunne jeg godt bruge, har lige slået et ordentlig hjørne af min søn`s stue hjørne, jeg vil foreslå ham, at vi laver det på den her måde Mon han vil
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Vagnsine

    Et par gode råd
    Med hensyn til servietter, så er jeg rigtig god til at købe på tilbud.

    F.eks. når de forskellige højtider m.m. er overstået får man næsten servietterne smidt i nakken.

    Efter jul fandt jeg f.eks. 3 pakker juleservietter for 10 kr, så jeg købte så 6 forskellige pakker.

    Efter påske fandt jeg igen dette tilbud, og købte 3 pakker påskeservietter for 10 kr.

    Senest har jeg købt 3 pakker studenterservietter for 10 kr.

    Derudover har jeg så forskellige dejlige piger, som også laver decoupage, som jeg bytter med. ( Er du frisk på en bytte-handel, så sig til, så har jeg altid en masse spændende servietter.)

    Der er nogle sider på nettet, hvor man kan købe enkelte servietter, men de fleste steder koster de 2-3 kr. for 1 serviet, og så kommer portoen oveni, så det bliver hurtigt dyrt.

    Decoupage-limen køber jeg i mit lokale hobby-butik.
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dorthe

    Her er et link de har pt. over 400 forskellige - jeg kender intet til dem eller deres priser - men jeg ved at der også er flere forskellige "bytte-centraler - husker især en - siger til hvis jeg falder over den igen.

    http://www.hmhobby.dk/
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •