Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 53

Emner: nybegynder spørgsmål

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Hvad pokker har du ikke lavet Annette Flot er det, og sikke en god ide til en værtinde gave, lige pludselig bliver det personlig.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet af-dukkehus

    tja.. Bente
    Må indrømme at vi nok har forsøgt os med en del... især i tiden hvor datteren fik hjemmeundervisning.. for at beskæftige hende med lidt forskelligt.. så har været igennem lysstøbning.. gelélys.. sæbestøbning..decoupage..vinduesmaling..pyntning af styporenfigure..æskefoldning m.m.. derfor vores "hobbylager" har fyldt en hel del Men også hyggeligt at lave sådan noget sammen med sine unger... (når moderen nu selv er et legebarn kan det jo ikke være bedre
    Sidst redigeret af OPR1 : 13-01-2007 kl. 18:35
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet bonzo

    anette du må være det man kalder en :altmulig kvinde... det er da utroligt allede ting du har gang i eller har haft gang i.. det er flot...
    jeg skal først igang idag med at male æskerne til docupage og så vil vi prøve at rykke, stykker i ens nuancer ud af reklamerne og lime det på og se hvordan det ser ud.. de viste det i rene ord for pengene igår aftes..
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Hanne N J

    Jeg er også vild med at lave decoupage og laver både med servietter og almindeligt papir. Lak/lim er udmærket at bruge til begge materialer og findes både i en mat og blank kvalitet. De er billigst hos http://www.cchobby.dk/ men fåes også hos panduro hobby. Det er en god ide at læse nogle bøger om emnet og bibliotekerne har mange gode. Jeg selv holder meget af Mette Nørby, som har skrevet mange bøger om emnet, også en for begyndere. Hvis du kun decouperer med servietter er der en bog af Ann Dahlin, Decoupagebogen, dekorer med servietteknik som er rigtig god. Jeg er altid på jagt efter motiver til decoupage, så hvis du har nogle spændende ting, vil jeg gerne vide, hvor du finder dem.
    God fornøjelse med projektet.
    Sidst redigeret af vtj : 12-01-2007 kl. 12:47
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet af-dukkehus

    hej igen Bonzo...
    glæder mig til at se dine spændende ting.. god ide m. reklamer.. fik jeg ikke set i tv... men alt kan jo næsten bruges.. har selv haft overvejet at lave æske m. frimærker på og tilhørende mappe.. som gave til en der er vild med frimærker.. så har man en del "byttere" liggende kan de bruges til det... så inde på post &telegraf museumet helt møblement (børnemøbler) pyntet m. frimærker ..så sjovt ud.. men kæresten/manden bliver sgu nok lidt sur hvis jeg bruger hans samling til det.. :twisted:
    men ja.. jeg har nok lavet meget hobby.. men det afhænger jo nok også meget af hvordan ens liv former sig... er selv opvokset med at man altid skulle have noget i hænderne..(forældre fik først tv flere år efter jeg flyttede hjemmefra.. og min mor særdeles kreativ..) og når man så bliver syg (har siddet i kørestol nogle år.. :? ) så skal tiden jo fordrives med noget...!
    Hanne.. ja de bøger har også været min favorit.. hun har lavet nogle rigtige flotte bøger..flotte billeder og god inspiration.. i det hele taget er det godt at gå på biblioteket og låne hobbybøger der da det er dyrt at købe og ikke altid interessen holder ved.. og heller ikke alle bøger der er lige anvendelige... ! Viser du ikke nogle af dine ting Hanne... ?? please vil så geeeerne se
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Ja, lad os alle se Hanne ...kom nu .............. søde du
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Hanne N J

    Jo jeg ville MEGET gerne vise nogle af mine ting, men desværre... jeg har ikke et digitaltkamera. I ved - jeg er på sygedagpenge, så økonomien er ikke helt i top. En skam de ikke kan lånes på biblioteket....
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet af-dukkehus

    ja.. Hanne det er en dyr fornøjelse at anskaffe sådan et. .. har til gengældt sørget for at finde mand med digitalkamera .. praktisk må man være ...næsten ikke til at undvære når man bruger nettet og laver hjemmeside og lign.. altså kameraet
    Sidst redigeret af hundeuld : 03-10-2009 kl. 07:20
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    det vil gemalen nok være glad for at høre
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Hanne N J

    Ja ser i jeg fandt manden i mit live for 18 år siden og det var et rigtig godt fund, men dengang var digitalkameraet ikke opfundet. Men jeg klager ikke
    Sidst redigeret af OPR1 : 13-01-2007 kl. 18:36
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •