Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Hannada

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Hannada

    Har tidligere lover at vise min datters tegninger. Hun er så småt begyndt at tegne venner og bekendte, som hun får en lille skilling for. Hun tegner efter fotografier , alle str. , og tegner mest i str.A5 De 2 hun har sendt til mig, som jeg må vise jer er den nye Supermand og Jennifer Aniston fra serien venner
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (16,5 Kb, 9 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (13,5 Kb, 11 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet eg

    Du kan godt være stolt af din datter - det ligner.

    SUPER
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hanneda

    Jeg synes faktisk også de er rigtig gode. Har brugt lang tid på at overbevise hende om at hun godt kan vise det frem. Hun øver faktisk på at ville tegne sin farmor , en gave til farfar i fødselsdagsgave.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet dorit

    uhhhhhhhhhhha der er slet ingen tvivel om at hun skall tegne ett billed af farmor til farfar...pigen har jo super talang....og den skal hun ikke gemme i komodeskuffen kan du hilse hende og sige...er man så dygtig som hun er skal man bruge det til noget....hvordan er hun til huse byggninger tex kirker Bla med tanke på hendes öje for detaljer??? åhhhhhhhhh tänk om hun kunne sätte sig ned med en pen og tegne på porselän...jeg ser resultatet foran mig.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Mette

    Hvor er det da flot, og sikke en gave til farfar, en rigtig go' idé

    Og kikser det med at tegne farmor, så kan hun jo gi' farfar det af Jennifer i stedet for, farmor kan han jo altid se på
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet gartner

    WAUW!!!! Jeg er dybt imponeret!! Og det er altså ikke nemt at tegne protræt bileder. Det kan jeg selv skrive under på...
    Sig du bare til hende at hun kan være meget stolt af sine tegninger, og hun kan SAGTENS bruge det i sin fremtid hvis det er det hun vil!
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet gydda

    Hanneda - vil du da lige hilse Lonnie og sige, at hun da simpelthen er kanondygtig
    Hun skal allerhøjst en tur i skammekrogen, fordi hun ikke har vist sit talent frem noget før
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hanneda

    Lige lidt svar på nogle af indlægene.

    Lonnie er bidt af at tegne med blyant, og vil gerne prøve med kul senere. Hun tegner for fornøjelsens skyld. Læser til civilingeniør i medicin og teknologi. At tegne er noget forholdsvis nyt hun er begyndt på,
    Hun tegner ikke bygninger og den slags, det bliver lillesøster der kommer til det. Hun starter sit studium 1. sep. det er ingeniør i by og bygning. Hun er god til oliemaling og akvarel også.
    Jeg tegnede meget da jeg var barn/ung men ikke noget det var halvt så godt som det hun tegner.
    Vi har også opfordret hende til at klø på, blive god , så kunne hun supplere sin SU med at sælge et portræt engang i mellem
    Farfar har for 2 år siden betalt for en tegning af farmor, hos en lokal kunstner, som ikke mange af os i familien synes ligner ret godt
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •