Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 34

Emner: Venteliste

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvis der sidder bornholmere og gerne vil give en hånd med i den akutte situation, så har jeg garn, hvis I mangler. Det er bare at sende en pm og aftale nærmere, så kan I komme og hente lidt
    og Julemor

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej ej hvor der er gang i den.
    HUSK lige at lægge et billed ind i din garncentral Ingeborg med navn og adresse, hvor det kommer fra...
    + tag billeder af det der er strikket....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ingeborg Se meddelelser
    Er der en der har tjek på, hvor lang foden skal være til de forskellige strømpestørrelser???
    Hej Ingeborg,

    Der findes skam en strømpedatabase på rokken - !

    Se bare her, hvor der står de forskellige fodlængder mm.:

    http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=3164

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    10 Oct 2006
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    44
    Nej, hvor går det bare strygende herinde...10-4 herfra !!!
    Masser af varme rokkekram
    Jenny

    Støt projekt "Varmestuen" - strik sokker, huer, halstørklæder og fingerløse handsker

  5. #25
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Lotte Birgitte Se meddelelser
    Altså jeg sidder og strikker på et varmestuehalstørklæde medens jeg læser rokken , men måske skulle jeg hellere gå i gang med et par sokker. Der var vist et af stederne på ventelisten som ønskede sokker.

    Jeg har temmelig meget strømpegarn på lager, også noget som jeg ikke selv får brugt (køber som regel restekasser) så jeg kan godt undvære et par nøgler hvis der skulle sidde en og have lyst til at strikke sokker til varmestuen men mangler strømpegarn. Send mig en pb så sender jeg det (skal nok betale portoen). Det er strømpegarn til p. 2 1/2.
    Strømpegarn kan nemt bruges til både huer, pulsvarmere og halstørklæder. Man kan bare strikke det dobbelt.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Men det gør vi ikke, vi bruger det da til strømper, som vi har sådan en mangel på..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Jamen,så er det jo strømper jeg skal strikke,det er ellers ikke mit foretrukne emne,mest pga.de fire pinde,men jeg kan da sagtens.Nu er bunden lagt i posen med 3 huer og 2 par vanter.Jeg syntes at det er alletiders med varmestuestrik--hvorfor har jeg dog aldrig hørt om det? Måske fordi jeg kun har brugt computer i ca 3år,og har svært ved at finde rundt på nettet,det tager en hulens bunke tid.
    Kæmpe hilsen fra Merete Ejlerskov

  8. #28
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Men det gør vi ikke, vi bruger det da til strømper, som vi har sådan en mangel på..
    Jeg tænkte nu også mere på at der kunne være strikkere, der er i besiddelse af strømpegarn, men som ikke kan strikke strømper - jeg selv incl. Er bedst til at strikke strømper til elefanter

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det ville da være dejligt Merete

    Vi skal jo alle kravler før vi kan gå, og sådan er det også med computer, jeg er også 100% selvlært.

    Men lad det flyve ud over hele landet, vi har en gruppe der hedder varmestuestrik...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #30
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Jeg tænkte nu også mere på at der kunne være strikkere, der er i besiddelse af strømpegarn, men som ikke kan strikke strømper - jeg selv incl. Er bedst til at strikke strømper til elefanter
    Hej Galleri,

    Du har helt ret - jeg havde en del strømpegarn liggende, men er desværre elendig udi strømpestrikningens kunst...

    Sååå jeg har givet garnet til rokken via Hundeuld på hendes og Havens tur på sydsjælland ultimo september. Nu kan andre gode strømpestrikkere få glæde af garnet.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •