Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Venteliste

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Venteliste

    http://www.rokken3.dk/forum/showthre...0482#post60482
    indlæg 18 og 19


    Så skete det, vi har ventelister på varmestuestrik... så kender i nogen der har lyst til at være med, så sig endelig til, vi pt ret meget garn....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tina Gæst
    Nå ..... men så kommer vi da ikke til at kede os i weekenden.
    Så skal strikkepindene jo bare gløde

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er der kommet 1 mere...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    ingeborg Gæst
    Så må vi vist til at lukke ned for computeren og finde strikketøjet frem piger

  5. #5
    Tina Gæst
    Mon der ikke i anledningen af, at der nu står 3 på venteliste, skulle være et par ell. 100 sjæle på Rokken, der havde lyst til at give en hånd med, med at strikke bare en enkelt ting ell. to til varmestuerne ????
    Hvis vi nu alle sammen hjælper, så vi kan løfte i flok

    Det ville være så godt, hvis der var lidt flere hjemløse der kunne holde varmen i vinter.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Næsten færdig med et par håndledsvarmer i aften...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    5450 Otterup (Nordfyn)
    Indlæg
    60
    Citat Oprindeligt indsendt af Ingeborg Se meddelelser
    Så må vi vist til at lukke ned for computeren og finde strikketøjet frem piger
    Altså jeg sidder og strikker på et varmestuehalstørklæde medens jeg læser rokken , men måske skulle jeg hellere gå i gang med et par sokker. Der var vist et af stederne på ventelisten som ønskede sokker.

    Jeg har temmelig meget strømpegarn på lager, også noget som jeg ikke selv får brugt (køber som regel restekasser) så jeg kan godt undvære et par nøgler hvis der skulle sidde en og have lyst til at strikke sokker til varmestuen men mangler strømpegarn. Send mig en pb så sender jeg det (skal nok betale portoen). Det er strømpegarn til p. 2 1/2.
    Mange hilsener

    Lotte Birgitte

  8. #8
    Tina Gæst
    Jeg har et halstørklæde der bare skal ha' hæftet ender og en hue der er halvfærdig.

    Kan desværre ikke det der med strømper !!!!
    Men er der mere brug for fingerløse vanter end huer ??
    Hvis - bliver næste projekt bare sådan nogle

  9. #9
    strikketøsen Gæst
    Uhhh - da Hundeuld var på sin "tur" rundt på sydsjælland og inden om mig for at hente varmestuestrik, da talte vi om, at der vist mest manglede pulsvarmere - og at der var en del færdige huer.

    Men det er jo slet ikke sikkert, at det er situationen nu, hvor der så er afleveret rub og stub......

    Selvom jeg er/har været lidt nede, sidder jeg p.t. og strikker - omend meeget laaaangsomt på en hue til varmestuestrik.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tina vi kan bruge håndlesvarmer og hue også, så strik det du har lyst til..
    Det er lysten der driver værket.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •