Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 17

Emner: symønstre til kattehuler

  1. #1
    joan Gæst

    symønstre til kattehuler

    Hej
    Jeg søger efter symønstre til kattehuler, kattepuder, mus, ja alt som mine kate kan ligge og hygge sig med. Hvor kan jeg finde mønstre til at sy disse ting?

    Joan

  2. #2
    Charitas Gæst
    Jeg ved desværre ikke hvor man kan hitte de møstre men måske der er andre der kan så jeg hiver da lige tråden lidt op

  3. #3
    Charitas Gæst
    På denne side http://www.jakobmette.dk/katabc.htm under H er der en vejledning til en katteseng

  4. #4
    ingeborg Gæst
    Jeg har opgivet at få mine katte til at sove i kattekurv, så jeg kan ikke hjælpe.

    Men papkasser og papirsposer tiltrækker dem øjeblikkeligt, ligesom mit lækre uldne sjal er blevet til katteslumretæppe. Vaskemaskinen er også et dejligt sted at sove - og sofaen.

    Af legetøj holder de meget af paprullerne fra toiletpapir (de kan selv hive papiret af) bordtennisbolde, visne blade og garn. Vand er også sjovt. Fyld en balje med vand og put små ting i der kan flyde, så skal du se vandpjaskeri.

    De legetøjsmus, der er i handlen, er lavet af kaninskind og behandlet med baldriandråber. Baldrian tiltrækker katte, de er helt vilde med lugten.

    God fornøjelse, jeg håber du får lavet noget godt til dine katte.

  5. #5
    krumme Gæst
    Jeg fik lige øje på, at den her tråd var taget op igen. Og nysgerrig, som jeg er, kunne jeg ikke la' vær' med at prøve at søge lidt.
    Og noget kom der da frem, ikke vildt mange syede ting, men masser af hækle/strikketing til katte (har luret på din profil, at du godt kan)
    Håber, der er noget, du kan bruge

  6. #6
    krumme Gæst

  7. #7
    joan Gæst

    Smiler tak

    Hej
    Tak for alle de svar jeg har fået. Nu går jeg i gang med at kigge alle de links igennem.

    Mvh Joan

  8. #8
    joan Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ingeborg Se meddelelser
    Jeg har opgivet at få mine katte til at sove i kattekurv, så jeg kan ikke hjælpe.

    Men papkasser og papirsposer tiltrækker dem øjeblikkeligt, ligesom mit lækre uldne sjal er blevet til katteslumretæppe. Vaskemaskinen er også et dejligt sted at sove - og sofaen.

    Af legetøj holder de meget af paprullerne fra toiletpapir (de kan selv hive papiret af) bordtennisbolde, visne blade og garn. Vand er også sjovt. Fyld en balje med vand og put små ting i der kan flyde, så skal du se vandpjaskeri.

    De legetøjsmus, der er i handlen, er lavet af kaninskind og behandlet med baldriandråber. Baldrian tiltrækker katte, de er helt vilde med lugten.

    God fornøjelse, jeg håber du får lavet noget godt til dine katte.
    Hej

    Jo mine katte elsker at ligge i diverse hjemmelavede huler og har jeg da også syet nogle huler.
    Min store hobby er at gå på katte udstillinger med mine katte og ville jeg sy nogle huler, puder, senge, udstillings gardiner... til at have med på udstilling.

  9. #9
    ingeborg Gæst
    Man kan ikke komme med sine racekatte i en papkasse så langt tænkte jeg ikke, da mine katte er "uægte" børn af en MC og smedens gamle grå hankat.
    Godt Krumme fandt alle de links, håber der er noget du kan bruge.

  10. #10
    juemce Gæst
    http://www.janitasdesign.com/softspot/dansk/index.html


    Her er der rigtig meget til udstilling jeg har syet det meste her fra ... kanon side

    Birgitte

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •