Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 20

Emner: Farvespil

  1. #1
    Parkie Gæst

    Farvespil

    Jeg har været travlt beskæftiget med at samle forråd til den kommende tids kreativitet. Her kan i se lidt af den høst som i stedet for at blive formuldet bliver forvandlet til motiver på kort.
    Resultatet følger senere
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Whauu, sikke et farvespil - og med dine evner kan der absolut kun komme noget smukt af høsten

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Bare jeg kunne sige det samme... Er det blade fra Kirsebær, du har først der? Kolossalt flotte farver i det hele taget!
    og Julemor

  4. #4
    ElisabethW Gæst
    Ej, hvor flot! Har aldrig tænkt på, at man kunne bruge de der "punch-dimser" til blade. God idé Må straks ud i haven - eller dvs. det bliver nu først i morgen. Gider ikke rende rundt med en lommelygte derude

    ElisabethW

  5. #5
    Parkie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Bare jeg kunne sige det samme... Er det blade fra Kirsebær, du har først der? Kolossalt flotte farver i det hele taget!
    Nej det er ahorn og papegøjebusk

  6. #6
    Parkie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af ElisabethW Se meddelelser
    Ej, hvor flot! Har aldrig tænkt på, at man kunne bruge de der "punch-dimser" til blade. God idé Må straks ud i haven - eller dvs. det bliver nu først i morgen. Gider ikke rende rundt med en lommelygte derude

    ElisabethW
    Du kan bruge bladene på samme måde som du ville bruge papir eller stof til at applikere med. Det er kun fantasien der sætter sine begrænsninger. Da der er kommet mange nye medlemmer til siden jeg viste et kort med motiv klippet udelukkende i efterårsløv sætter jeg lige billedet ind igen, for jeg er ikke helt færdig med mit nye projekt endnu.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    krumme Gæst
    Hvor er det bare flot
    Jeg er helt forundret over, det kan lade sig gøre...

    Da jeg var barn, havde mine forældre en bakke hængende på væggen. Den var hjembragt af en ven fra Asien, og motivet på den var lavet af sommerfuglevinger.
    Så kan jeg meget bedre li´din "insektvenlige" udgave

  8. #8
    ElisabethW Gæst
    Flot kort!

    Et praktisk spørgsmål: Hvordan kan man forhindre blade i at falme, når man bruger dem til kort, collager o.s.v.? Lakerer du dem eller bruger noget særligt lim eller hvad?

    ElisabethW

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    2400 København
    Indlæg
    102
    Flotte farver!!!!
    Hilsen StrikkeTrine

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du giver mig dårlig samvittighed, burde jo gå ud og samle op....men du gør det for os alle sammen, glæder mig til at se hvad du får bladene brugt til..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •