Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Nissefilt med filtenålen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Sep 2007
    Geografisk sted
    Bramming
    Indlæg
    67

    Nissefilt med filtenålen

    På opfordring fra hundeuld kommer der her en lille beskrivelse af den bog jeg er gået ud fra da jeg har filtet nisser.

    Den hedder Nissefilt med filtenålen, og er skrevet af Birgitte Krag Hansen(hende der også har skrevet dyrefilt med filtenålen). Udgivet af forlaget Klematis.
    Den beskriver,i ord og billeder hvordan man filter forskellige nisser. Den er rigtig god, fordi man får en kort gennemgang af materialer, og værktøj. Hun beskriver også nogle få grundteknikker, som hun bruger i mange af sine modeller.
    Hun viser hvordan man kan lave nisser hvor man går ud fra to kugler....den nemme slags/begynder!
    Der er også opskrifter til små bevægelige nisser, der er filtet på et ståltråd skellet.
    Hun viser hvordan man kan filte flade billeder, og hun viser også hvordan man laver små grise og juletræer.
    Jeg syntes det er en rigtig god bog!!
    Den bog jeg har hjemme nu, er lånt på biblioteket, men jeg skal helt klart have købt min egen.....SNART

  2. #2
    Hjørdis Jensen Gæst
    ja, det er dejlige bøger, jeg ønsker mig dem alle , lige på nær den jeg har !


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •