Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Elverpiger

  1. #11
    strikketøsen Gæst
    Og ISÆR Clematis - hele planten er giftig: både stængel, blade, kronblade og rødder. Derfor måtte vi fjerne et par clematis, da vi (dengang jeg var gift...) fik hunde!

    Clematis'en har ellers nogle endog meget smukke kronblade, hvis man er så kreativ med naturmaterialer, som jeg kan se du er!

  2. #12
    Parkie Gæst
    Jeg har da både hund og clematis og vil ingen af dem undvære

  3. #13
    ElisabethW Gæst
    Parkie, du er bare så god til det der De er yndige!

    HAr prøvet at lave en efeu-engel med valmuekapsel-hoved, det ser godt ud med den indbyggede glorie. Rigtig godt set.

    ElisabethW

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det minder mig om, at det er ved at være sidste udkald for at få Hortensiablomster ind til tørring nu, hvor de er sådan "læderagtige" i blomsterbladene.

    En superduper elverpige, som må prøves
    og Julemor

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Se nu her

    Så kommer parkie og stikker mig en æske flødeboller oppe ved Terapi hobby... parkie1.jpghun ved jeg ikke må spise sådan sager ... men hvad er nu det parkie2.jpg de smukkeste små alfe dukker op..parkie.jpg
    Tak parkie, de kommer op på trolde grenen efter næste gang rengøring...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Ulla P Gæst
    Osse tak fra mig til Parkie.

    De ligger fint ude på hattehylden i bilen - de venter på at blive fotograferet og komme på rette plads. De er eventyrligt søde

  7. #17
    Viktoria Gæst
    Hvor er de smukke.

    Jeg laver af bog også juleengle = klipper en rund cirkel af julestof, som jeg limer på oppe i bogen, og en hvid perle bruger jeg som hoved, hvor jeg limer et tørklæde på - det laver jeg også til påske, men her med påskestof.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •