Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Louët rokkens 1. bundt garn

  1. #11
    priyanka Gæst
    Glæder mig til det er mig der har spundet det første garn, men jeg har hverken karte eller rok, men bare lige lagt uld i eddikevand hihi, en begyndelse ikke ?

  2. #12
    Ulla P Gæst
    Det sjove er, at når du selv har arbejdet med ulden fra bunden (dog ikke klipning), får du en helt anderledes stolthed, end hvis du 'bare' havde købt kartefloret.

    Hvis ulden er fin og 'ren' (ikke uglet eller filtet), kan man spinde lige fra totten.

    Jeg har ikke prøvet det med skyllet garn ... men prøv.

    Og huske endelig - at uanset om dit garn bliver tykt eller tyndt eller 'lidt af hvert', så ER det DIT garn - DIT design, og det kan du kun være stolt af.

    Garnet er aldrig "ikke godt nok" - for der er altid 'ét eller andet' det er perfekt til.

    Så kom du bare i gang. Det kan kun gå godt.

  3. #13
    Ulla P Gæst
    Jeg kunne jo en dags tid smutte forbi med min rok - så du kan prøve, om du skal ha´ fat i én.

    Så må du lige sende mig en PB.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    priyanka Lad vær med det, sig ikke ja til det tilbud...du laver ikke andet resten af dit liv...nu er du advaret
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    priyanka Gæst
    Hihi hvor er I søde, og til Ulla, det vil jeg da gerne gøre brug af en dag, jeg glæder mig allerede, vi må finde ud af en dag det kan passe os begge to.

  6. #16
    Ulla P Gæst
    10-i-4
    Det finder vi bare ud af.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •