Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Første filteforsøg !!!

  1. #1
    krumme Gæst

    Første filteforsøg !!!

    Hej allesammen.
    Jeg er egentlig ikke ny her, men har aldrig fået skrevet noget. Det gør jeg så nu !!!
    Det er et spændende forum og rigtig sjovt, at se hvad I laver. I er meget dygtige allesammen

    Lidt om mig selv : Jeg er 41 år og bor i Nordjylland sammen med mand og to børn.
    Jeg har lavet al mulig slags håndarbejde, dog mest hæklet og strikket.
    For et stykke tid siden faldt jeg på nettet over nogle nålefiltede figurer. Det MÅTTE jeg bare prøve.
    Dette er så mine første forsøg. Man bliver jo helt besat af det.
    Ps. Tusind tak for fødselsdagshilsenen. Det var helt hyggeligt, at få en uventet hilsen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Eeeej det er du bare god til vil følge hvad du laver .
    Og herlig hoved din nissemor har ...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Rysse Gæst
    Wavuuu. Hold da helt op hvor er de bare nuser. Og nissemor har et herligt ansigt. Man skulle ikke tro at dette var det første du har lavet. Flot, flot og atter flot. Bliv endelig ved.

  4. #4
    krumme Gæst
    Endnu en gang tak for de søde ord. Det gi'r én blod på tanden til at fortsætte.
    Kender nogle af jer til et sted, hvor man kan købe uld billigere end i de kendte hobbyforretninger ??
    Jeg kunne godt tænke mig at lave større ting, men synes det bli'r lidt dyrt.

  5. #5
    krumme Gæst
    Tak for det !! Jeg havde godt set reklamen, men syntes ikke, det var så billigt. Der først nu, at der er 80 g i rullen. Så jeg vil futte i Netto i morgen :)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er jo Renee som er medlem herinde, hun har et karteri, prøv at tage kontakt med hende, hun har mange farver, og blander gerne noget i en pose.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    krumme Gæst
    Tusind tak . Har lige været inde at se Renee's hjemmeside. Det ser spændende ud og jeg vil prøve, at kontakte hende

  8. #8
    Pia Slot Gæst
    Jeg ved godt at dette er en ældre tråd, men sikke nogen herlige figurer!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •