Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 15

Emner: En skideballe

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    En skideballe

    Uha uha så har jeg fået en skideballe så stor i min gæstebog ang. dyreplageri ( se min profil)
    Bare da folk ville orintere sig, inden de skriver sådan noget
    men jeg har svaret, og jeg vil lade det stå, hvis der er andre der kan komme på sammen tanker..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Mailadressen er garanteret en der er lavet med det ene formål at genere andre mennesker - jeg er sikker på at hvis man gad lede, så ville man finde lignende beskeder i andre gæstebøger.

    Ren idioti at skrive sådan noget i en gæstebog

  3. #3
    Dorit Gæst
    nej nu bliver jeg sku godt gal i hovdet...ja undskyld udtrykket !!!

    Hvorfor f....n kan man ikke läse för man bräkker sig over noget man ikke ved noget om !!!

    det samme skete mig og min side vedr kaninerne...der er ikke en gang der noget om kaninklipning(men det har jeg altså slettet)

    ...og skulle jeg ikke klippe kaninerne er det dyreplageri....for de dör ellers.

    Og efter min mening er Hundeuld / Bente en af de störste dyrevenner jeg kender.

    Så jeg syntes at det er så for dårligt at skrive sådan noget !!!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Hornslet
    Indlæg
    163
    Det er da vist bare en der skulle finde en tilfældig at skælde ud på - han aner jo ikke hvad han taler om. Fint at du lader det stå med din kommentar. Håber vedkommende får en underlig smag i munden.
    Knus
    Bibber

  5. #5
    ingeborg Gæst
    Jeg synes det er fint, at du har ladet det der fucking indlæg stå til skue, med din egen kommentar.

    Så ka´de lær´det!

    Der er desværre folk, der bliver nødt til at få afløb for deres frustrationer, ved at svine andre til. Hvis de ikke får afløb, risikere de at drukne i deres egen galde. Underlig hobby at ha´

  6. #6
    Rysse Gæst
    UHA UHA.... sikken en svade at få. Men det er jo tydeligt at personen ikke ved hvad han/hun taler om. Godt at du lade svaret stå.


  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Flisa
    Indlæg
    46
    Det er altfor lett å slenge omkring seg med skitt på nettet...
    Men denne har tydeligvis skrevet om noe hun/han ikke har den ringeste anelse om...
    Et veldig bra og informativt svar du har gitt der, Hundeuld...
    Vi har forresten en hund som vi klipper, det er en storpuddel og pelsen deres bare vokser og vokser... Hvis den ikke ble klippet vet jeg da ikke hvordan det hadde endt opp tilslutt... Puddelens ull er jo ganske annerledes enn andre hunders...
    Imellom klippingene blir han selvsagt børstet og da kommer det også mye ull av...

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Tilgengæld klinger din information fint. Hvis nogen ikke vidste... så ved de det nu!

    Spelsauen

  9. #9
    Tina Gæst
    Ja - ja ...... der er da vist en der har kedet sig gevaldigt.

    Men når man skal affyre sådan en svada, så kan man da i det mindste have lært at stave rigtigt

  10. #10
    strikketøsen Gæst
    Hundeuld,

    Hvor er det sørgeligt, at der findes sådanne mennesker! De er jo i bund og grund så uhyggeligt negative, at de kun kan give ondt af sig. Det er blot mærkeligt, at den slags udgydelser skal serveres med anklager om homoseksualitet og basal mangel på staveevner !

    Vores eneste trøst må være, at de (forhåbentlig) har det af pommern til...

    Det er godt, du har svaret og ladet det blive stående.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •