Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emner: Ting børn kan være med til at lave..

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Min lillebror og jeg skal igang med at dekorere glas (syltetøjs glas, kartoffel glas osv) med glasmaling.. (Sådan noget som de fleste har prøvet at bruge til vinduer, spejle osv)
    Når vi er færdige med glassene bager vi pebernødder til at komme deri.
    Jeg ved at min lillebror gemmer glasset når han har spist pebernødderne , også kommer han slik deri bagefter.

    Når vi er færdige med de projekter , så skal vi selvfølgelig igang med at lave en kæmpe lang guirlande.. Mens vi ser julefilm og spiser julebag..

    Sådan en weekend holder vi hvert år hjemme hos mig, og drengen elsker det ..
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har også prøvet glasmaling. Jeg har et ark med juleting som f.eks. kravlenisser på og det bruger jeg til at tegne af fra. Sidste år fik jeg ikke lavet noget. Men måske i år.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #23
    Skovmanden Gæst
    Jeg var egentlig ude og lede efter inspiration til fødselsdagsgaver, som børnene selv kunne lave. Der faldt jeg så over Angelmom's indledende ide med billedlotteriet. Det lyder som en god ide.

    Den minder lidt om det vendespil som min den yngste fik. Det var også hjemmelavet, og med billeder af hele familien. Inspirationen havde de fået herfra, hvis nogen skulle være interesserede:

    http://www.legeide.dk/lege/vendespil.html

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •