Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Maleriudstilling.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    19 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    92
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Hvor ser du dog blændende godt ud, tillykke med vægttabet.

    Dine billeder er jo helt i klasse for sig selv, det er så smukke farver og former du bruger og jeg er altså imponeret over dem.

    Tak skal du have. Ja du har jo set mig i størrelse stor. Også tak for ros af mine billeder. Jeg er blevet spurgt, om jeg vil være med i en kunstgruppe. Der er 7 medlemmer som mødes og maler sammen, så det overvejer jeg da. De udstiller 2 gange om året.

    Der er også en kunstforening der har vist interesse, så det kan vel ikke være helt tosset det jeg laver:-)). Det hele virker lidt overvældende lige nu.
    Elindsa

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    19 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    92
    Citat Oprindeligt indsendt af mallia Se meddelelser
    Det er rigtig flot.. jeg har også afleveret et maleri til den konkurrence, for det er sådan en god ide!

    her er mit billede
    Nej hvor er det flot. Jeg hørte om en der havde set udstillingen.Dit billede var hun fuldstændig betaget af. sjovt verden er så lille ikke?

    Jeg tager selv ind og kigger på søndag. Jeg er spændt på at se alle billederne og kan godt lide det hele går til et godt formål.
    Elindsa

  3. #13
    Ulla P Gæst
    Elindsa, Odense Rådhushal er et kanon godt sted til udstillinger.

    Jeg deltog engang med 10 - 12 håndvævede tørklæder.

    Det tog sig rigtig godt ud.

    Og rådhusbetjentene er rigtig søde til at hjælpe.

    Billeder -

    Det er så mange år siden, at digitalkameraet ikke var opfundet til menneskepenge.

    Men prøv, om I osse kan få lov til at udstille i Rådhushallen.

    Der er lysindfald ovenfra, så det giver en helt anderledes (og god) oplevelse.
    Sidst redigeret af Ulla P : 20-10-2007 kl. 07:24

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    19 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    92
    Jeg kan da lige fortælle at mit maleri på rådhuset blev solgt. Dejligt der så bliver penge til de syge børn.

    Jeg har også været på messe i lørdags med mine malerier. Jeg fik solgt 6 samt 2 tegninger. Herligt for det havde jeg slet ikke regnet med, så det var en rigtig god dag selvom jeg endte med migræne i 3 dage

    Her er et par af de seneste jeg har malet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Elindsa

  5. #15
    Rysse Gæst
    Flotte malerier. Jeg specielt godt lide farvesammensætningen i de 2 første.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    19 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    92
    Takker Rysse. Faktisk er det også de farver jeg normalt maler med. Jeg kan som oftest godt forsøge mig med andre farver, men det ender næsten altid med blåt:-)).
    Elindsa

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •