Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 42

Emner: Halstørklædemål *børne halstørklæder*

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    5450 Otterup (Nordfyn)
    Indlæg
    60
    Tak for svaret, så strikker jeg videre med resterne.

    Jeg har et par halstørklæder igang hele tiden. Når jeg har strikket sokker, pulsvarmere eller andet og der er en lille rest tilbage så strikker jeg lige med det garn på det af halstørklæderne hvor det passer bedst med farverne. Så det kan tage lang tid inden de er færdige og det er lidt svært at beregne størrelsen.

    Har nogle pulsvarmere (5 par tror jeg) til fyns kassen men skal lige sy tråde ind, skylle dem op og have dem fotograferet.
    Sidst redigeret af Lotte Birgitte : 16-09-2007 kl. 11:05 Årsag: stavefejl :-)
    Mange hilsener

    Lotte Birgitte

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det lyder godt Lotte Birgitte, mangler du garn ? Nu kommer der noget til Rita, og hun køre på+ Fyn, + en til, hvem var det nu, så der er mulighed for at få det bragt ud.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    5450 Otterup (Nordfyn)
    Indlæg
    60
    Nej tak jeg mangler ikke garn, har fået en masse samlet sammen i løbet af årene, så efterhånden som poser/sække/kasser dukker op så sorterer jeg det fra som jeg ved jeg ikke kommer til at bruge til mig selv og så kommer det i en kasse til varmestuestrik.

    Jeg elsker at købe garn og drømme om alt det jeg skal lave, og jeg bliver glad af at se på farverne og drømme om mønstre, men jeg må jo indrømme at jeg ikke er så voldsomt produktiv i øjeblikket, så mange gange kommer det bare til at ligge og så kan jeg lige så godt strikke pulsvarmere eller andet af det. Små overskuelige projekter som lige er sagen når man har travle dage med arbejde, gamle forældre, hus, have o.s.v.

    Men hvis nu engang om meget lang tid jeg kommer til at mangle garn, så siger jeg til.
    Mange hilsener

    Lotte Birgitte

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fint dejligt vi kan hjælpe dig med at få ryddet op
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har jeg lavet en hæklet halsedisse af genbrug fra garnrester
    se her http://www.rokken3.dk/forum/local_li...d=914&catid=16
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hiver lige det her indlæg frem hvis der er nogen der vil strikke til halsen i vinter
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    lenemormeinild Gæst
    Takker fordi du lige trak tråden frem igen for jeg er nemmelig igang med at hækle halstørklæder til kassen:-)

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg mangler kun et par cm på det halstørklæde, jeg er ved at strikke. Jeg har 260 masker på pind 4½ - 5. Jeg har lige målt, at det er ca. 180 cm langt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #19
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg mangler kun et par cm på det halstørklæde, jeg er ved at strikke. Jeg har 260 masker på pind 4½ - 5. Jeg har lige målt, at det er ca. 180 cm langt.
    Glæder mig til at se det færdige halstørklæde :-)

  10. #20
    Elise Gæst
    Ja, jeg kan da se der skal pilles noget op her - vidste ikke at vi ikke strikker børnehalstørklæder....

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •