Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Hjemløse/krisecentre.

  1. #1
    Tina Gæst

    Hjemløse/krisecentre.

    Først vil jeg nævne, at jeg syntes der her på Rokken er blevet gjort et stort stykke arbejde, for at hjælpe nogle af de mest udsatte i det danske samfund, nemlig de hjemløse.

    Jeg kan dog godt blive lidt bekymret over, om de nu hvor varmestuerne/værestederne selv skal søge om at modtage færdigstrik bliver lidt forbigået i forhold til krisecentrene !
    Har man fra Rokkens side gjort varmestuer og væresteder opmærksomme på, at proceduren er blevet ændret ?

    Kvinder og børn der er på krisecentrene rundt omkring i Danmark, har trods alt tag over hovedet, varme og en seng at sove i.
    Hvad har de hjemløse ? - ingenting !!

    Fortsat god arbejdslyst til alle der deltager i projektet omkring de hjemløse.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du kan sandelig være rolig, vi har ikke glemt de hjemløse, de kom først jeg har lige sorteret lidt i det strik vi har fået ind, og der er 2 sække til de hjemløse, og ½ til krisecenterne.
    Jeg har kontaktet nogle overordnet steder for hjemløse, om de vil sende mail som jeg medsendte til alle deres steder, og det vil jeg forsat gøre, og ligeledes kontakte de enkle steder.

    MEN kender i til nogen steder der kan bruge vores ting, så opfordre dem til at kontakte os, så kan jeg strikke strømper til de hjemløse, i stedet for at sidde og skrive
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    02 Jan 2007
    Geografisk sted
    Åbyen v/ 9850 Hirtshals
    Indlæg
    94
    Jeg har haft de samme tanker som dig Tina.

    Men kan se ud fra Hundeuld´s indlæg, at vi ikke glemmer de hjemløse.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi kan bruge strømper særlig fra 40 til 44.. mande størrelser
    Så hvis du har tid, så meld dig endelig under varmestuestrikkernes fane
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    02 Jan 2007
    Geografisk sted
    Åbyen v/ 9850 Hirtshals
    Indlæg
    94
    Det skal jeg da lige huske når jeg strikker strømper 40-44, dem bliver der lavet lidt flere af.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tina Gæst
    Det lyder godt.

    Skal prøve at være opmærksom på, om der er nogel steder, der har brug for lidt varmestuestrik her i området.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Denne tabel er da bare en fantastisk ting. Jeg bruger den meget.
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Knus Rita

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvorfor krisecenterne "fylder" så meget lige nu, er fordi de har sendt ansøgning skemaet, bare vent de hjemløse "jorde" dem inden så længe..

    Gaderummet og Den blå viol er hjemløse ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •