Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 28 FørsteFørste ... 345678910111727 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 271

Emner: Hvilken maskine har du ?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    det er jo dine broderier da de ender på HUS eller SHV (som du har gemt dem som)
    Hvis det var PES, JEF etc kunne du ændre dem til HUS /SHV i Embird

    når du er inde i embird går du ind i manager og der kan du så til højre se og vælge hvor på stien dine broderier ligger og så trykke på den sti og så vil du få navnene op lige nedenunder. så dobbeltklikker du på det broderi du vil se og redigere etc i. Du kan også sætte det op så du kan se broderiet i en lille firkant for neden til højre inden du dobbeltklikker.
    håber du finder ud af det.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Jeg kan kun få dem i HUS ikke SHV det kan jeg ikke finde ud....

    Det du forklare det har jeg fundet ud af og jeg har fundet ud af hvordan jeg får det på floppy disk, ved at gå ind i right panel og ned i input/output operation og videre ned i copy files to floppy disk, og det kommer over på disken, men når jeg så sætter den i brodermaskinen så siger den bare fil ikke fundet....
    Så jeg har ikke fundet ud af det og er bange for jeg ikke gør det....

    Men jeg er dig dybt taknemlig for dine, desværre forgæves, forsøg på at hjælpe mig
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Jeg er jo ikke meget for at give op, og nu er pengene trukket på kontoen, så nu er det ekstra surt, men nu må jeg overgive mig, jeg har prøvet de samme ting rigtig mange gange og der sker ikke noget

    Så nu overgiver jeg mig og giver op
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    Hvis du vil kan jeg godt prøve at ændre din hus fil til en SHV fil, hvis det kan hjælpe dig.
    Du er stadig velkommen til at ringe, hvis der er noget.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Jeg ved ikke om det gør en forskel at ændre filerne

    Tror du du kan hjælpe mig over telefonen så vil jeg være meget meget glad for jeg vil jo gerne kunne bruge andre end husqvarnas motiver
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    lad os da prøve. For ja du skal kunne bruge andre motiver end lige husqvarna. Jeg bruger tonsvis af andre og ændrer dem til JEF.
    Send mig evt. en pb med dit tlf nr.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Nu har jeg prøvet de forskellige ting og det ændre desværre ikke noget for mig, jeg er ikke kommet videre med det...
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    Jeg ved ikke helt lige nu hvad dét så er, dog kan jeg med sikkerhed sige at det ikke er Embird, da du kan se broderiet der og kan hente det ind fra der hvor du har lagt broderiet på stien (du sagde under dokumenter)
    Så det må være noget med hvordan du får filen over på symaskinens floppydisk. Måske Tina så ved om du evt gemmer/overfører filen forkert til symaskinens floppydisk.
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Jeg ved heller ikke overhovedet hvad der går galt... jeg vil prøve at ligge et nyt emne ind det kan være der er nogle som bruger både embird og designer 1
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet katja99

    Hej alle I med broderimaskiner

    Jeg har købt en Bernina Aurora 440 med broderimodul og programmet DesignerPlus primo april i år. Jeg har aldrig prøvet at brodere før, men nu skal det prøves. Jeg har netop deltaget i Berninas syuniversitet en hel weekend, som har gjort mig i stand til at bruge det meget store broderiprogram (udelukkende på computeren - som herefter bliver ført over i symaskinen med en ledning, alt sker fra computeren) Jeg forsøger mig frem m.h.t. stabilisering m.v. og har med stor interesse læst jeres forskellige indlæg. I skriver en del om broderi-design, var det ikke muligt at man kunne udveksle design??
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 7 af 28 FørsteFørste ... 345678910111727 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •