Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 28 FørsteFørste 1234567891525 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 271

Emner: Hvilken maskine har du ?

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Jeg har nu hentet embird, men jeg kan sørme ikke finde ud af at få et broderi jeg også har købt på nettet, ned på en floppy disk og jeg kan ikke finde d af om jeg har registreret mig

    Kan du måske hjælpe mig ??
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    Når du har købt embird vil du få tilsendt en mail med adgangskode. Den skal du bruge for at åbne den version du har hentet ned til en fuld version og som ikke har tidsbegrænsning på.

    Ang. broderi du har købt:
    der hvor du har købt den registrerer de at du har betalt for broderiet og så kan du klikke på det (ofte med link fra en mail, hvor der står at de har modtaget/accepteret din betaling) og så kommer der et lille billede op med åbn/gem. Her skal du klik på gem og så gemmer du det broderi hvor du gerne vil have det på den harddisk/floppy.
    Jeg har gemt alle mine på harddisken og så laver jeg brænder jeg dem ned på en CD såjeg har en ekstra kopi af dem alle. (det gør jeg ca. 1x mdtl.
    Sådan har jeg også gemt mine Embird programmer etc.
    GOD FORNØJELSE
    Sig endelig til hvis der er andet jeg kan hjælpe dig med .
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kilde

    Lisbeth, husk at du skal gemme broderiet ned på disketten i HUS-format (det format din Designer 1 læser)
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Ja jeg har fået adgangskoden jeg tror også jeg har fået den registreret, jeg er bare ikke sikker og tænkte på om det måske var derfor jeg ikke lige kunne finde ud af det.....

    Jeg troede de købte broderier fra nettet skulle igennem embird inden man kan få det på floppy
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Når jeg sætter disken i maskinen, siger den "filen ikke fundet" jeg aner ikke hvad jeg skal gøre
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kilde

    Er det, når du sætter floppy disken i din symaskine? Noget kunne så tyde på, at den ikke har indlæst det - eller at det er indlæst i et forkert format, som din maskine ikke genkender (f.eks. pes-format).

    Alle broderier er nødt til at gå igennem en eller anden slags broderisoftware (customizing- og manager programmerne hedder mine), sådan at du kan lægge broderiet ind på diskette.

    Jeg plejer at gemme broderiet ud på mit skrivebord, åbne mit managerprogram (det der brænder broderiet ned på disketten) og hente det derfra. Nu kender jeg ikke Embird, men hvis der er gået noget galt med at lægge det på disketten, burde den komme og sige det.

    Prøv igen...ellers skriv igen
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Jeg har husket at købe det i HUS-format, så jeg ved simpelthen ikke hvad der går galt
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kilde

    Nu løber jeg bare lige lidt muligheder igennem.....normalt når man køber broderier, får man det i zip-format. Du har unzippet det, sådan at du kun har dit enkelte broderi, du brænder ned på floppy disken, ikke?
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Jeg ved så meget at jeg har unzip det, jeg har købt nogle broderier på embrodery libery og har købt dem som HUS, så meget ved jeg
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kilde

    Hmmm....svært at sige, hvad der går galt så. Jeg prøver lige at kigge på mit Embird og se, hvad jeg kan finde ud af - det kan jo også være, Pernille kommer snart, så hun kan hjælpe dig lidt mere. Hun er jo eksperten i Embird.
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •